Tusen takk for meg <3

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Da kommer siste oppdatering fra oss i denne gruppa, og håper vi på sikt kan få komme med i en 2014 gruppe.​

Tusen takk for all støtte, og hjertelige hilsener. De har vært uvurderlige for meg i forhold til å komme seg igjennom dette ♥ Nå blir det å komme seg tilbake, og starte hverdagen som 2barnsmor, med en sønn i full aktivitet på 19mnd, og en liten engleprins i himmelen.... Trist er det, og kommer nok til å være det i lang tid.. Men vi var så heldige å få med oss mange gode minner her fra sykehuset med den lille gutten vår, at det værste føler jeg er over ♥

Lille Ailo ble født igår, 11.04.13, Og rakk kun 20uker i mammas mage, så altfor tidlig, men han var en søt liten gutt♥
Og ble 21/22cm og 175g

Ønsker ingen å oppleve dette, og håper inderlig alle dere får store fine terminbarn♥

(setter pris på om noen kan fikse terminlista ol for meg )

takk for meg <3

Takk for at vi fikk følge deg. Så lei for ditt tap! Tenker mye på deg, og håper du har noen å snakke med om det dere har gjennomgått.

Sender over mange gode og varme tanker. Ta godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden. Så ønsker jeg dere masse hell og lykke på veien videre!<3

<3

Ønsker deg lykke til med prøvingen for termin i 2014, når tiden er inne for dere.
Ta vare på dere selv og familien <3

Jeg har tenkt masse på dere, og vil bare ønske dere lykke til videre. Ta vare på hverandre og bruk all den tid du trenger til å komme deg. Jeg ønsker deg alt godt. Klem

Gjør meg fryktelig vondt å høre om lille Ailo, men takk for at du deler med oss, sender varme tanker til deg og dine i den vanskelige tiden <3

Håper dere får ønsket oppfylt om et 2014 barn <3

Jeg har ikke vært så mye inne på gruppa i det siste pga travel hverdag, så har ikke fått med meg dette. Så uendelig trist og urettferdig - ingen skal måtte miste barnet sitt :( Håper det går fremover med dere og lykke til videre! Stor klem <3

Gjør meg fryktelig vondt å høre om lille Ailo, men takk for at du deler med oss, sender varme tanker til deg og dine i den vanskelige tiden <3

Signerer denne. Klem <3

Minnene om den lille englegutten din vil du alltid bære med deg i hjertet <3 Forferdelig trist og uvirkelig det du har måttet gå igjennom, tenker masse på deg i denne tunge tiden. Ta godt vare på hverandre og fortsett med å være den sterke kvinnen du har vist at du er! Lykke til med prøvingen og unner deg så inderlig en liten spire når du er klar for det :) <3

dette var fryktelig trist å høre ;( har tenkt mye på dere.
Ta godt vare på hverandre denne tiden,og så håper jeg dere får oppfylt ønske om en 2014-spire <3

Jeg tenker mye på dere! Vondt å lese om dette, og jeg klarer virkelig ikke å se for meg hvordan det er å miste et barn <3

signerer denne <3

Sender deg masse klemmer! <3

<3

<3 mange gode tanker for fremtiden og styrkeklemmer for tiden fremover!

Back
Topp