Tusen takk for meg <3

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Da kommer siste oppdatering fra oss i denne gruppa, og håper vi på sikt kan få komme med i en 2014 gruppe.​

Tusen takk for all støtte, og hjertelige hilsener. De har vært uvurderlige for meg i forhold til å komme seg igjennom dette ♥ Nå blir det å komme seg tilbake, og starte hverdagen som 2barnsmor, med en sønn i full aktivitet på 19mnd, og en liten engleprins i himmelen.... Trist er det, og kommer nok til å være det i lang tid.. Men vi var så heldige å få med oss mange gode minner her fra sykehuset med den lille gutten vår, at det værste føler jeg er over ♥

Lille Ailo ble født igår, 11.04.13, Og rakk kun 20uker i mammas mage, så altfor tidlig, men han var en søt liten gutt♥
Og ble 21/22cm og 175g

Ønsker ingen å oppleve dette, og håper inderlig alle dere får store fine terminbarn♥

(setter pris på om noen kan fikse terminlista ol for meg )

takk for meg ♥

Åh, uansett hva jeg skriver så er det nok ingen trøst.. Jeg håper dere tar vare på hverandre i tiden fremover, og at det sitter en ny spire når dere er klar for det<3

Håper det går bra med dere, og at Ailo passer på dere fra oven :) Ønsker dere all hell og lykke i framtiden, og når ny spire sitter del det gjerne med oss! ;)

<3 <3 <3

<3 <3

<3
fødselen var helt lik med den jeg hadde med storebror med unntak av selve pressingen, den tok litt kortere tid nå, og var ikke fult så sviende. Og at store bror sin fødsel startet med vannavgang, mens denne ble satt igang... for meg var det igrunn en opplevelse jeg vil tenke tilbake på som gode minner <3

<3
fødselen var helt lik med den jeg hadde med storebror med unntak av selve pressingen, den tok litt kortere tid nå, og var ikke fult så sviende. Og at store bror sin fødsel startet med vannavgang, mens denne ble satt igang... for meg var det igrunn en opplevelse jeg vil tenke tilbake på som gode minner <3
Du er sterk <3 Skal tenne et lys for lille idag <3

Back
Topp