tusen takk for gavene

*Knalle*

Glad i forumet
tusen takk til L og L for gaven til martine hu syns lua var super kul og tok den på med en gang. veska var også sååå nydelig da,m en den hadde hu ikke tid til og holde på, det var jo sååå masse pakker. hahah =)

Jeg vil takke min hemmelige venn for gaven også det var jo supert, så det skal prøves i kveld når mor skal ha kvalitetstid på badet alene. =)

ORIGINAL: thejohan

Tusen takk for gaven, MammanTeOlai (?)!
Hanskene var kjempegode og sminken var perfekt! [:)]

Så bra at du likte den! [:)]

Jeg fikk et nydelig englemaskesjal og et kjempesøtt sydd hjerte! Ble kjempeglad!!! Har brukt sjalet flere ganger allerede og hjertet ble hengt opp med en gang. [:)]

Tar en sjans på Smula? Var det fra deg?

Tusen takk for pysjen og godisen som Lucas fikk [:D] Må tenke litt på hvem det er [;)] Kan det være MammaTilMilla's MILLA[:)]?

Å tusen takk til susso for en kjempefin hjerteoppheng til telys og øredobber [:D]

ORIGINAL: MammanTeOlai

Jeg fikk et nydelig englemaskesjal og et kjempesøtt sydd hjerte! Ble kjempeglad!!! Har brukt sjalet flere ganger allerede og hjertet ble hengt opp med en gang. [:)]

[;)] [:D]

Tusen takk til MinKO for flott mammagave!![:D] Fikk et nydelig speil til å henge øredobber og smykke på samt en pose med herlig sjokolade![8D]
Tobias har ikke fått julegaven sin han......[&o]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

ORIGINAL: MammanTeOlai

[;)] [:D]

Det var deg ja!!! Det stod mellom deg og Smula! Tusen hjertelig takk! [:D]

TUSEN TAKK til Krisse for en herlig lue, akkurat sil eg øsnket meg, nydlige øredobber og noen herlige dufte-telys [:D]

TUSEN TAKK til Susso for KO`s gave, NYDELIGE hjemmestrikkede sokker og hansker (blånisse sokker og hansker som KO sier [;)] ) og dvd`en var veldig poppis og vaskkluten er alerede brukt [:D]

ORIGINAL: *Knalle*

tusen takk til L og L for gaven til martine hu syns lua var super kul og tok den på med en gang. veska var også sååå nydelig da,m en den hadde hu ikke tid til og holde på, det var jo sååå masse pakker. hahah =)

Jeg vil takke min hemmelige venn for gaven også det var jo supert, så det skal prøves i kveld når mor skal ha kvalitetstid på badet alene. =)
[:D]

Back
Topp