Tusen takk for et hyggelig treff, snupper!

TwistedSister

Elsker forumet
Var kjempekoslig å se dere igjen! Og hilse på dere som ikke har vært med før..[:)] 
Gleder meg til dere som ikke kunne være med nå, blir med neste gang[:)]

Takk det samme!
Kjempekoselig å hilse på dere alle sammen! [:D]
Må gjøre det igjen en gang om ikke altfor lenge! [:D]

Skulle så gjerne ha vært der. Satser på å være frisk neste gang[;)].

ja,det var et kjempe koselig treff[:D] hyggelig å møte dere som jeg ikke har truffet før også[:D]

Takk det samme [:D] Hyggelig å se gamle igjen og møte noen nye [:D]
Håper vi kan gjenta det om ikke så alt for lenge [:D]

Ja,takk for et hyggelig treff =)
og håper det ikke blir så lenge til neste gang..[;)]

ORIGINAL: lillerose81

Skulle så gjerne ha vært der. Satser på å være frisk neste gang[;)].

Og at det ikke blir for lenge til neste treff!!!!!!!!!!!

Takk for hyggelig treff i dag ja! Synd at så mange meldte avbud i siste liten, men veldig hyggelig med oss som var der [:)]

Løvinnen og marikanne: dere får ta initiativ til treff så blir det akkurat når dere har lyst [;)]

Til og med jeg overlevde [:D] Men håper på mindre snø neste gang!!!! Holdt på å sette meg fast i snøen da jeg skulle finne parkering,rakk akkurat ikke toget,og da jeg kom hjem stod jeg selvfølgelig fast i snøen!!!!! Det var da en liten frøken som begynte å bli rasende og sulten,så jeg fikk tatt med meg tulla inn på en bar og fikk i hun litt mat. Så kom sambo og hjalp meg ut med bilen!!!!! Nå er begge barna i seng,så resten av kvelden blir tilbrakt på sofaen! [:D]

ORIGINAL: turtlebug

Takk det samme!

hvordan gikk det på toget hjem?[:)]

ORIGINAL: monjen

Takk det samme!

hvordan gikk det på toget hjem?[:)]

Det gikk overraskende bra faktisk! [:D]
Hun lå og snorka i sjalet mesteparten av turen, og når hun omsider våknet var hun så blid atte... Skrikinga vbegynte ikke før etter vi kom hjem i dag, så må vel si meg fornøyd med det! [:)]

Tror faktisk jeg skal tørre å ta togturen helt alene med henne neste gang... så lenge jeg har sjalet...hehe [:)]

ORIGINAL: Tonelill

Til og med jeg overlevde [:D] Men håper på mindre snø neste gang!!!! Holdt på å sette meg fast i snøen da jeg skulle finne parkering,rakk akkurat ikke toget,og da jeg kom hjem stod jeg selvfølgelig fast i snøen!!!!! Det var da en liten frøken som begynte å bli rasende og sulten,så jeg fikk tatt med meg tulla inn på en bar og fikk i hun litt mat. Så kom sambo og hjalp meg ut med bilen!!!!! Nå er begge barna i seng,så resten av kvelden blir tilbrakt på sofaen! [:D]

Uffda, høres ut som om du fikk kjørt deg! [&:]
Godt du omsider kom deg hjem i god behold da! [:D]

ORIGINAL: Tonelill

Uffda, høres ut som om du fikk kjørt deg! [&:]
Godt du omsider kom deg hjem i god behold da! [:D]

Skal nok klare en tur til,men da vet jeg hva jeg ikke skal gjøre:parkere i en snøhaug!!!!! Men hva gjør man ikke når parkeringsplassen ikke er måka,og man MÅ på babytreff????? [:D] [:D]

Back
Topp