Tusen takk for alle gratulasjoner

baby_i_magen

Glad i forumet
Hei!!
Ville bare si tusen takk for alle gratulasjoner jeg har fått!
Her går alt bare bra:) Lille Noah ligger på nyfødt intensiven,og etterhvert skal jeg også få rom der.
Gutten er frisk og fin og trenger bare fetes opp før vi får dra hjem. Blir nok her på sykehuset ut denne måneden ihvertfall, så får vi se hvor tung han har blitt frem til da[:)]

Gratulerer til dere andre som har fått nurka deres! Og lykke til alle dere andre som venter på tur![;)]

Så fint at alt er bra med dere begge[:)]
Kos dere videre[:)]

så bra at dere har det bra=)
hvor ligger du nå da?

utrolig kjekt at de som har født får tid til å komme inn til oss å hilse på=)

ORIGINAL: Kine86

ORIGINAL: kakkeline

hvor ligger du nå da?

Nå ligger jeg på barsel, men blir flyttet til pasienthotellet i morgen,frem til de har ledig rom på nyfødt intensiven.

Har vært inne å lest, men ikke fått til å skrevet, disse dataskjermene på sykehuset er ikke så enkle. Men nå har sambo tatt med bærbare pc'en til meg, så nå kan jeg skrive[:)]

ORIGINAL: baby_i_magen

hvor ligger du nå da?

Nå ligger jeg på barsel, men blir flyttet til pasienthotellet i morgen,frem til de har ledig rom på nyfødt intensiven.

Har vært inne å lest, men ikke fått til å skrevet, disse dataskjermene på sykehuset er ikke så enkle. Men nå har sambo tatt med bærbare pc'en til meg, så nå kan jeg skrive[:)]

hvordan gikk det med fødselen? gleder meg masse til fødsel historien=)

Må bare si det, Noah er utrolig skjønn! [:D]
Jeg var så heldig å få lov til å hilse på ham i dag.. lille vakre gutten! [:)]

Så godt å høre at alt er bra med Noah og deg! [:)]
Det kommer nok til å bli veldig deilig å få rom ved intensiven, så du har kort vei til godgutten!
Gleder meg masse til å se bilde av ham etterhvert, hvis du kommer til å legge ut det vel og merke! [:D]

ORIGINAL: Kine86

[:)]

Så fint at alt står bra til med dere. Lykke til videre..

ORIGINAL: carpus

Må bare si det, Noah er utrolig skjønn! [:D]
Jeg var så heldig å få lov til å hilse på ham i dag.. lille vakre gutten! [:)]

Tusen takk for det snuppa![:D][:D][:D] Det varmer en mammas hjerte å høre det[:)]
Vi fikk flytte sammen på rom i dag[:)] Spennende!!

ORIGINAL: baby_i_magen

hvor ligger du nå da?

hvordan gikk det med fødselen? gleder meg masse til fødsel historien=)

Skal prøve å få skrevet fødselshistorie litt senere. Fødselen gikk bra, men var litt uventet da det ble hastekeisersnitt.

Back
Topp