Tusen takk for alle gratulasjoner:)

krøllå

Blir kjent med forumet
Nå har jeg endelig fått satt meg ned med dataen...det er travelt å være mamma :)
Har til og med ikke fått med meg at Ødi har vært å sladra for meg jeg!!hihi..tusen takk!

Her går alt fint, Magnus er bare heeeelt nydelig! Jeg og pappaen hans kan bare sitte å studere han i evigheter, og klarer ikke å fatte at vi har klart å lage noe så fantastisk!
Fødselen var kjempefin, hadde pressrier i en time så det var ganske hardt men premien var vell verdt det ;) Fødselen varte i 5 1/2 time og jeg brukte kun lystgass og badekar!

Jeg fødte på SUS og vi lå på sykehushotellet fra lørdag til tirsdag, var heldige å fikk dobbeltrom så vi fikk kose oss som en familie fra første stund!

Her hjemme har vi det bare bra, jeg gleder meg til jeg har kommet skikkelig i gang med ammingen!

Det var hvertfall en liten oppdatering i fra meg

Godt å høre at alt er bra[:D]

Hørtes jo ut som at det var en fin fødselsopplevelse[:)] Så herlig det må være å komme hjem i sitt eget hus med babyen sin...skjønner at dere ikke kan se dere mett på prinsen deres[:)]

Kose dere masse sammen og håper ammingen kommer ordentlig i gang for dere snart[:D]

fint å høre det går bra[:)]

Høres ut som en fin fødsel det.. [:)]

Bra dere har det flott!!! godt å høre..

Så fantastisk!! åååh....Gleeeeder meg sånn til å kunne stirre på vårt lille mirakel også !!

Lille Magnus var helt nydelig !![:D]

Back
Topp