Turnusmammaen sin dagbok - Håpet om baby nr 3

Cd 7

Blødning og spotting godt ferdig. Tenkte jeg skulle begynne temping igjen i dag, men det ble glemt :hilarious: Gir meg selv tempepause akkurat når TR er på besøk. Kjenner jeg er lei av å være prøver nå. Det er gøy i starten. Men spenningen og gleden med testing og prøving har forsvunnet litt for meg. Går det ikke denne syklusen tror jeg vi skal i gang med allslags kjerringråd for å øke fertiliteten! Spørs om mannen bli med på det da, men vi får se :smiley-ashamed004 Setter snart igang med testing etter el, så snart trer vi inn i den mest hektiske uka i syklusen. Venter nok til tirsdag :Heartred

Litt artig, men klaffer det denne syklusen blir termin dagen før mannen sin bursdag :Heartred Heldigvis ingen fare for at han må dele bursdagen sin da jeg har hatt 2 pks før og da blir tredjemann også pks. Åh, så fint det hadde blitt med en oktoberbaby :smiley-angelic001

Cd 10

Jeg. Er. Forvirra :confused004 :confused004 :confused004

Cd 10, første dag med testing på CBA monitoren denne syklusen og dette skjer:
1000015354.png

Tenkte jeg skulle spare på lh testene til jeg fikk "høy" så jeg hadde allerede hellt ut urinen. Klarte skviiise ut noen dråper til til en lh test.
1000015357.jpg

Den er jo ikke helt positiv, men kan jo være pga prøven ble tatt på ei blære som hadde fått fyllt seg i 5 min. Og den er jo absolutt såpass høy at peak kan forventes å komme i dag om den ikke var i natt :smiley-ashamed004 vanligvis veldig glad for peak, men jeg var ikke helt forberedt på dette så har vært minimalt med aksjer i forkant. Lørdag kveld tror jeg var sist liksom..

Cd 10

Jeg. Er. Forvirra :confused004 :confused004 :confused004

Cd 10, første dag med testing på CBA monitoren denne syklusen og dette skjer:
Vis vedlegget 477028
Tenkte jeg skulle spare på lh testene til jeg fikk "høy" så jeg hadde allerede hellt ut urinen. Klarte skviiise ut noen dråper til til en lh test.
Vis vedlegget 477029
Den er jo ikke helt positiv, men kan jo være pga prøven ble tatt på ei blære som hadde fått fyllt seg i 5 min. Og den er jo absolutt såpass høy at peak kan forventes å komme i dag om den ikke var i natt :smiley-ashamed004 vanligvis veldig glad for peak, men jeg var ikke helt forberedt på dette så har vært minimalt med aksjer i forkant. Lørdag kveld tror jeg var sist liksom..
Bare å starte med aksjelegging :D haha kanskje dette er gullegget! Lov og håpe i hvert fall :) ❤️❤️❤️ heia heia!

Ja okei da var peak over for denne gang :hello2
1000015366.jpg

Testetøsa i meg er absolutt ikke tilfredsstilt. Jeg så frem til flere dager fremover med testing også ble det med bare i dag da :hilarious: Mulig jeg kjører på med en i morgen også bare fordi jeg kan.

Fikk lagt aksjer i kveld og prøver å få til en runde i morgen kveld også. Har ikke merkbart elslim enda så vi kjørte på med concieve+ i håp om at det skal hjelpe på. Spent på om kroppen klarer å slippe egget i morgen! :smiley-angelic001

Back
Topp