Turnuslege

guromh

Andre møte med forumet
Ja, som jeg skrev tidligere var vi på legevakten om lørdagen, til en turnuslege.
Hun sa at det ikke var halsbetennelse Mia hadde, men virus, så vi fikk beskjed om å
kutte ut me antibiotikan etter 4 dager.
Så sa hun først at hun ville sjekke om Mia hadde betennelse i hjerte og hun sa at hun hadde hørt
høy bilyd i hjerte hennes. Jeg satt der å skjønte ingenting, viste ikke hva noe var.
Så hun sa at Mia bare hadde høy bilyd i hjerte å at jeg måtte ringe til fastlegen å bestille time når Mia bli frisk.
Jeg satt der å skjønte fortsatt ingenting, fikk ikke beskrivd noe.

Så på mandagen dro vi til fastlegen, han ble kjempe sint fordi turnuslegen hadde sakt noe sånn.
Mia hadde en bitteliten bilyd i hjerte, men det var ikke noe å bry seg om, vi skal tilbake i januar for å sjekke.

Så har Mia vært slapp i hele uken, så vi dro til fastlegen igjen idag, å da fant han ut at Mia hadde stor mandel i halsen, å skjønte ikke hvorfor turnuslegen sa at vi skulle kutte ut ant. så vi begynte på ny en idag.
Han ble enda mer sint på turnuslegen.

Jeg har veldig lyst til å sende inn en klage for det som har skjedd....
Noen som er enig med meg?

Ja det synes jeg absolutt du skal klage på.
Går jo ikke ann!

Bra du har en oppegående fastlege ihvertfall.

Send inn klage tvert!!! Det der går bare ikke ann...
Alt for mange leger slipper vekk med alt for mye fordi folk ikke "tør" å si ifra, så ja, send inn klage....

Håper lille jenta di blir bedre snart [:)]

Signerer de andre her, klag!
Og god bedring [:)]

klag!!!!!! 

send gjerne inn en klage. Er dessverre en del turnusleger som er verdensmestre med en gang de forlater skolebenken. Greit at man får tilbakemelding sånn at eventuell feilpraksis kan endres og rutinene bli bedre!

Back
Topp