Turnusarbeid og offshore!

pineapple

Elsker forumet
Er det noen her som jobber turnusarbeid og har en partner som jobber offshore?
Hvordan fungerer dette for dere?
Har dere stor stilling?
Hvordan gjør dere det med kveldsvakter og helgearbeid?

Jeg jobber ikke turnus, men kjenner flere som gjør det. De er avhengig av at venner og familie kan passe barna når de har kveldsvakter og i helger den mnd mannen er på havet.

Søstra mi jobber 6Skift og mannen er i nordsjøen. Ene uka han er borte har hun friuke og andre uka er hun avhengig av at familie kan hente i barnehagen 3 dager og at noen kan passe barnet den ene helga.

Her funket det ikke, siden vi ikke har familie i nærheten, så nå er jeg hjemmeværende..

ORIGINAL: [Malin]

Søstra mi jobber 6Skift og mannen er i nordsjøen. Ene uka han er borte har hun friuke og andre uka er hun avhengig av at familie kan hente i barnehagen 3 dager og at noen kan passe barnet den ene helga.

Hvor stor stilling har hun da?

ORIGINAL: M3rl0t

Her funket det ikke, siden vi ikke har familie i nærheten, så nå er jeg hjemmeværende..

Men hvordan vil dere gjøre det på sikt? Fortsatt gå hjemme eller finne annet arbeid?

ORIGINAL: pineapple

Men hvordan vil dere gjøre det på sikt? Fortsatt gå hjemme eller finne annet arbeid?

Jeg skal på skole til høsten[:)] Så blir det vel annen jobbe etterhvert med muligheter for å jobben innenfor barnhagens åpningstider..

jeg er super heldig med arbeidsgiveren min. Jobber 100% turus og annenhver helg når gubben er hjemme, når han er på sjøen, jobber jeg 1 helg og kun seinvakter på torsdag da jeg har avtale med min bror om å passe barna[;)] hadde jeg ikke hatt min bror hadde det blitt null seinvakter. Har ca 75-80% stilling de 4 ukene gubben er på sjøen.

mannen er vekke 4 uker. får tilrettelagt når han er ute, jobber da kun dagvaktene i turnusen.

ikke her heller, nå er jeg i permisjon da, men når den er ferdig så må jeg finne en jobb som er kun dagarbeid og ferdig før barnehagen stenger. har ingen som kan passe ungene en halvtime-time eller kveld i ukedagene for de bor for langt unna.

innskrenker noe vannvittig i ei bygd som ikke har så masse arbeid ledig i utgangspunktet for meg. søker i nabokommunene og da, men de er ikke bedre de heller. var vel 7 ledige stillinger på 4 kommuner sist gang jeg søkte på nav [8D] jaudaaa....

Back
Topp