Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det har jeg aldri hørt! Kjenner så mange faste nattevakter som har gått gjennom hele sv.skaoet - også sykehusansatteForskning viser at nattevakter kan gi økt risiko for SA, spesielt hvis det er to eller flere nattevakter i løpet av en uke. Nattevakter frarådes for gravide. Når jeg jobba på sykehus for endel år siden, så ble gravide fjernet fra nattevakter med en gang de fortalte at de var gravide. Men noen velger jo likevel å jobbe netter, hvor det også har gått fint.
Det står endel om det på sykepleien.no og nhi.no. Jeg kjenner også til flere som har valgt å jobbe nattevakter, hvor det har gått fint, men på generelt grunnlag så frarådes det på grunn av økt risiko for SA. Er nok også veldig avhengig av sjefen man har, men der jeg jobba ble gravide tatt ut med en gangOi, det har jeg aldri hørt! Kjenner så mange faste nattevakter som har gått gjennom hele sv.skaoet - også sykehusansatte
Det er jo helt villt. Men bra du hadde en sjef som tok dere ut daDet står endel om det på sykepleien.no og nhi.no. Jeg kjenner også til flere som har valgt å jobbe nattevakter, hvor det har gått fint, men på generelt grunnlag så frarådes det på grunn av økt risiko for SA. Er nok også veldig avhengig av sjefen man har, men der jeg jobba ble gravide tatt ut med en gang