Turnus jobb

minni89

Glad i forumet
Septembergull'17
Er det noen med barn som jobber turnus (er mye borte fra hjemmet)? Hvordan fungerer evt. For dere? :)

Jeg har turnusjobb (3 delt) og synes det har gått greit. Natt- og kveldsvakter gir meg fri andre dager, så vi har hatt mange rolig morgener, der jeg kan levere Vesla sent i Bhg. Synes det er kjipt å jobbe helg og det vil jeg nok synes så lenge jeg jobber helger.. Det er liksom familietid :)

Jeg jobbet natt i over 2,5 år og er alene. Mamma var barnevakt når frøkna ikke var hos faren. Hun gikk fortsatt i barnehagen da og jeg syntes det var fantastisk. Jeg fikk mye tid med henne og selv om jeg jobber noen helger kunne vi gjøre ting sammen ellers. Jeg savner det veldig da jeg føler jeg hadde mer tid med frøkna den gangen :)

Jobber 3 delt og syns det er helt ok i seg selv. Har bare 60% stilling så er en del hjemme.
Eneste negative er at sambo jobber i Nordsjøen og jeg er derfor på utkikk etter dagjobb etterhvert

Jepp, og tirnusjobbinga gjør at jeg kan jobbe 100%, sambo har perm to dager i uka og vi kan motta full kontantstøtte i 6 mnd :) selv om jeg jobber en del kvelder er jeg hjemme med mini fire dager i uka :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber 2/4 i nordsjøen. Funker fint,men trenger mye planlegging og organisering,da pappaen til gutten har delvis reisejobb og samboeren min jobber også i nordsjøen uten turnus.. De gangene ingen av pappaene er hjemme,er han hos foreldra mine.. Har gått bra nå i 7 år. Vurderer å bynne på land etter nr 2... 14 dager borte fra liten unge er leeeenge,men det er litt valgets kvaler,blir mindre fritid og mindre lønn,kontra mye fritid og råd til å gjøre mye kjekt når man først er hjemme...hmmm!

Jobber 2/4 i nordsjøen. Funker fint,men trenger mye planlegging og organisering,da pappaen til gutten har delvis reisejobb og samboeren min jobber også i nordsjøen uten turnus.. De gangene ingen av pappaene er hjemme,er han hos foreldra mine.. Har gått bra nå i 7 år. Vurderer å bynne på land etter nr 2... 14 dager borte fra liten unge er leeeenge,men det er litt valgets kvaler,blir mindre fritid og mindre lønn,kontra mye fritid og råd til å gjøre mye kjekt når man først er hjemme...hmmm!

Jobber til vanlig I 4/4 rotasjon på båt, har ikke kunne jobbet etter jeg ble gravid. Ønsker å reise igjen når permisjonen er over, men er redd for at jeg kanskje er litt naiv å ikke skjønner helt hva det innebærer.

Back
Topp