Turnstevne i magen

nancy drew

Forumet er livet
I dag har det virkelig vært liv i magen føler jeg har kjent bulk og dunk hele tiden når jeg sitter i ro. Etter middag følte jeg at jeg nesten kunne se magen bevege seg med turningen. Selvsagt ikke slik man har på slutten men ørsmå ekstrabevegelser utenom pusten min liksom.
Har kjent dunk og kitling lenge men i dag har det vært litt ekstremt. Kan ikke huske det slikt fra de andre 2. Men det er vel som de sier hver graviditet er unik.

I dag har det virkelig vært liv i magen føler jeg har kjent bulk og dunk hele tiden når jeg sitter i ro. Etter middag følte jeg at jeg nesten kunne se magen bevege seg med turningen. Selvsagt ikke slik man har på slutten men ørsmå ekstrabevegelser utenom pusten min liksom.
Har kjent dunk og kitling lenge men i dag har det vært litt ekstremt. Kan ikke huske det slikt fra de andre 2. Men det er vel som de sier hver graviditet er unik.

Så moro!! Gleder meg til å kjenne liv altså :) hadde noia en stund for at det skulle være ekkelt, men nå bare gleder jeg meg! :)

Da jeg var like langt som deg sist kjente jeg også tydelig liv, og mannen kjente faktisk utenpå den uka. :)

er 16 + noe på mensterminen min. Ikke vært på ultralyd enda så kjenner nå at jeg gleder meg vilt til den 29 og vi endelig får hilse på mageboeren. (termin ca 1 januar, i hverfall til de flytter den på ul)

Kjenner og sånn turning når eg sitter å spiser :-) I begynnelsen kjente eg ser bare når eg lå helt i ro på rygg, nå kan det plutselig komme noen saltoer her og der som eg kjenner :-) Er andregangs og 16 uker i dag :-)

Back
Topp