Turneren min <3

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Vært på oul i dag :D Jeg starta å gråte da jordmor sa at babyen var frisk! Jeg har vært såååå nervøs :( Babyen sprella så fælt og den gjemte seg langt ned ved blæra mi (ikke rart i at jeg tisser hvert 20 min!!) og den hadde lagt beina sine opp til hodet (:p) så å finne kjønn var vanskelig, men jm trudde etter å ha lett og lett en stund at vi skal få en liten JENTE ❤️❤️❤️ Terminen min ble flytta fra 15. Jan til 21. Jan, så det var kjipt, men men.. Og så hadde jeg foranliggende morkake, men den dekka ikke over åpningen, så vaginal fødsel skulle ikke være noe problem :)

Gratulerer ;)

Gratulerer :) Så deilig å få høre og se at alt er fint da, jeg må vente enda 3 uker på oul, som blir tredje ul dette svangerskapet :)

Gratulerer så mye med jente :)

Tusen takk :)

Gratulerer :) Så deilig å få høre og se at alt er fint da, jeg må vente enda 3 uker på oul, som blir tredje ul dette svangerskapet :)

Takk :) Ja det var veldig deilig, spesielt etter at jeg har vært så bekymret! Det var mange ul, hvorfor har du vært på så mange? :) Jeg tenkte jeg skulle dra på en om 1-2 uker bare for å sjekke kjønn igjen. Syns det er koseligere å kunne si hun istedenfor babyen/den/det osv.. Faren til en god venninne av meg er gyn og jeg får gratis ul i 3D og vanlig hos han :D

Tusen takk :)

Takk :) Ja det var veldig deilig, spesielt etter at jeg har vært så bekymret! Det var mange ul, hvorfor har du vært på så mange? :) Jeg tenkte jeg skulle dra på en om 1-2 uker bare for å sjekke kjønn igjen. Syns det er koseligere å kunne si hun istedenfor babyen/den/det osv.. Faren til en god venninne av meg er gyn og jeg får gratis ul i 3D og vanlig hos han :D
Jeg var gjennom et svangerskapsavbrudd i fjor pga stort avvik som ikke ble oppdaget før uke 18. Så får litt ekstra oppfølging så dette svangerskapet ikke skal være fullt av bekymringer, og ultralydene har jeg fått for at vi skal se om alt står bra til med den lille :)

Jeg var gjennom et svangerskapsavbrudd i fjor pga stort avvik som ikke ble oppdaget før uke 18. Så får litt ekstra oppfølging så dette svangerskapet ikke skal være fullt av bekymringer, og ultralydene har jeg fått for at vi skal se om alt står bra til med den lille :)
Åh så trist :( Men da er det bra du får ekstra oppfølging nå! Det er bra :) Håper alt går bra denne gangen!

Back
Topp