Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte ingen gravid-turklær sist gang. Da var jeg høygravid på vinteren. Fødte i januar, og husker jeg var ute på skitur i desember. Brukte en langrennsbukse som var litt slapp i strikken, og lånte stillongs av mannen min. Tror jeg fikk igjen jakka, men hvis ikke det hadde gått så ville jeg nok lånt en jakke av ham også.Har termin i august og må nok ha noen nye plagg etterhvert, som passer gravidkroppen. Første treff i google er fortsatt Stormberg - er det virkelig ingen andre som har begynt å lage turklær til gravide enda? Har dårlig erfaring med Stormberg dessverre.
Skjønner. Det er synd om det skal være så vanskelig å finne klær som passer.Her er mannen ikke større enn meg, så å låne klær av han er dessverre ikke aktuelt. Skibuksa mi som har god stretch i alle retninger passer så vidt nå, og jakka tør jeg ikke å prøve engang pga. puppene som har vokst en god del. Så jeg må uansett kjøpe noen nye plagg, og da prøver jeg heller å kjøpe klær som passer gravidkroppen![]()
Har du noen andre å låne av? Venner? Kompiser av mannen? Foreldre?Her er mannen ikke større enn meg, så å låne klær av han er dessverre ikke aktuelt. Skibuksa mi som har god stretch i alle retninger passer så vidt nå, og jakka tør jeg ikke å prøve engang pga. puppene som har vokst en god del. Så jeg må uansett kjøpe noen nye plagg, og da prøver jeg heller å kjøpe klær som passer gravidkroppen![]()