Turklær til gravide

Klister

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg er stor fra før av, bruker XL i jakke og utebukse.
Nå har det seg slik at jeg trenger regntøy og uteklær til november, altså muligens snøføre.
Om en mnd reiser jeg og da er jeg 16uker på vei, regner med magen er blitt litt større til da.
Nå har ikke jeg råd til å kjøpe noe dyrt, så egentlig billigst mulig.
Har googlet litt men jeg finner ikke turklær.
Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne?

Stormberg har vel?

Ellers vet jeg flere sverger til bukse med seler, så kan knappene være åpne.

Jeg selv brukte mannen sin bukse, også hadde jeg hårstrikk istedet for knapp :P Nå er jeg en M i størrelse fra før, men behovet for utegravidklær kom jo uansett når magen ble diiiiger

Stormberg har gravidkle har eg høyrt rykte om.

Takk for tipset, de hadde jo mye til en grei pris, men de gikk ikke over XL :-/

De har noe gravidklær på fretex. Eventuelt ha smekken åpen med lang genser/jakke over og feste buksa med belte eller strikk.

Jeg bruker fortsatt turbuksen min(m/ seler), men har den åpen, har ikke passa siden uke 8 :p og jeg har brukt samboers allværsjakker! De blir litt lange på armene men ;) gidder ikke investere i dyrt yttertøy når jeg er gravid!

Vet dessverre ikke hvor de kan ha billige greier, gjerne sparkjøp/europris?

Har ei turbukse fra stormberg men den er ikke seler på og sambo er mindre i str enn meg så jeg kan ikke låne noe av han heller.
Har funnet noe på sparkjøp, men er åpen til forslag om noen vet av noe annet :-)
Hadde nok ikke orket å kjøpt noe jeg heller hadde det ikke vært for at jeg er nødt til å ha det til noe jeg har meldt meg på og jeg gidder ikke bruke flere tusen kr for noe som jeg bare trenger i en mnd, pluss det er flere andre ting jeg må kjøpe til da.

Back
Topp