Turer på stranden

TulleHøna

Forumet er livet
Flere som føler det er ubehagelig på stranda i år?
Magen er sånn at man ikke helt kan se om den er gravid eller feit. Føler meg bare fæl.
Usj.
Ikke gøy å sitte med klærne på mens de andre bader heller

Synes igrunn at det er litt ubehagelig hvert år, men når det er så varmt nå så er det kun bikini som gjelder. I år synes jeg faktisk at det er litt bedre, selv om jeg ikke har så synlig gravidmage. Men jeg vet i hvartfall selv hvorfor jeg ser ekstra feit ut :)

jeg bryr meg ikke det minste grann over åssen andre ser meg som en stranda hval så bryr det meg ikke jeg orker ikke sitte å svette :P

Her kom ikkje sola før mandag, så eg har ikkje brydd med så mykje. Men dei siste dagane har vore forferdelige, føler meg så feit og har ein slapp hengemage.. begynner nesten å bli deprimert. Er kjempe sur, og det går ut over både ungene og gubben:( har lovd mannen å prøve finne badeklær som eg kanskje tørr å gå med, så skal eg bli med på bading og grilling i kveld, men eg gruar meg veldig:(

Misunnelig på dere som ikke bryr dere! !

Tenker på det ja!! Men ikke like mye her (Danmark) som hjemme. Her er det uansett ingen fare for at noen kjente plutselig dukker opp på stranda. Jeg er str hval fra før (sånn seriøst...ikke bare 5kg for mye...mer 40) så synes aldri det er særlig kjekt med badetøy, men kan ikke annet enn trekke i bikinien/badedrakten når det er så varmt som det er her nå!!

Off,høres ikke kjekt ut å føle seg slik! :( Nå er jo jeg snart 27uker på vei, så har fått en solid mage...i tilegg har jeg alltid vært slank! Men dere er garantert vakre uansett!<3

magen min har formet seg litt som mamma mage selv om jeg bare er 13+4. så her tar jeg mye på magen sån at folk skal skjønne jeg ikke bare har mage fett hehe.. selv om man føler på det selv, så syns det ikke når du er uti vanne;)

Ja. Var på stranda i går. Viste stolt frem magen til vennene våre. :) De synes den var så fin. Men de vet jo at jeg er gravid.

Men ja, jeg føler det ganske likt. Derfor holder jeg litt på på oppersiden av magen, slik at man ser at jeg kjenner på en gravid mage. :)

Hahaha. Der var lurt å holde på magen :p
Kanskje det er det jeg må. Også blåse den ut litt så dn blir større :p
Det er ikke så lenge siden magen min var ganske stor, så har løst skinn. Så synes magen er så fæl nå :/

Jeg går på blodfortynnende sprøyter i tillegg så hele magen min er full av blå sprøytemerker :-/ blir bading med badedrakt eller bikini og singlet. Føler meg ellers mer feit enn gravid selvom alle sier de ser det er babymage

Jeg har ikke greid å vise meg frem i bikini denne sommeren.. Eller det vil si jeg gjorde det første dagen vi var på ferie på Kreta, men det føltes så ubehagelig at jeg bare kutta ut etter den ene dagen. Så enten badedrakt eller shorts og singlet:-) Jeg har 5 kg for mye på magen fra før - blir ikke bedre av at den blir dyttet utover av en pitteliten bebis:-)

Bryr meg heller ikke. har en kjæreste som er kjempe flink og gi meg komplimanger på hvor pen jeg er som gravid :D
Men nå vises det jo veldig godt på meg at jeg er gravid og er bare 16+6 uker på vei :)

Back
Topp