Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er til kb ja,vi kjøpteen billig norheim turbukse som nå er for liten , den anbefales ikke. Kort i beina å fryktelig vid , rareste formen på bukse jeg har settHu har stormberg, trenger ny og da må det bli ett annet merke. Har ikke erfaring med norrøna sine
Er det til kb? For vi har vel samme problemet at buksene ofte er for vide?
Da vet jeg at jeg skal holde meg unna denEr til kb ja,vi kjøpteen billig norheim turbukse som nå er for liten , den anbefales ikke. Kort i beina å fryktelig vid , rareste formen på bukse jeg har sett
Skogstad har vi også hatt , de er litt tjukke men gode bukserDa vet jeg at jeg skal holde meg unna den![]()
Du får si ifra hvordan den passer daEndte opp med den her fra norrøna, håper den er smal nok
Vis vedlegget 219063
Jeg syntes det er vanskelig å finne skogstad klær jeg, har hatt noe derfra til frøkna og hvert fornøyd med de klærne.Skogstad har vi også hatt , de er litt tjukke men gode bukser
De har nettsideJeg syntes det er vanskelig å finne skogstad klær jeg, har hatt noe derfra til frøkna og hvert fornøyd med de klærne.
Det skal jeg gjøreDu får si ifra hvordan den passer da![]()
Har de? Det har jeg ikke fått med meg[emoji23]De har nettside
He he yes det har deHar de? Det har jeg ikke fått med meg[emoji23]
Tenker jeg heller sjekker ut nettsiden, er litt langt til drammen for å se etter klærHe he yes det har de
Ellers har de egen butikk i drammen
Gjør det duTenker jeg heller sjekker ut nettsiden, er litt langt til drammen for å se etter klær![]()
Hvilken bergans da?Yngste her er veldig smal, så han har passet Bergans godt. Eldste har en helt annen fasong, hun har hatt Skogstad og Jotunheim, har dog ikke funnet den perfekte buksa til henne, så litt på leit.