Turbukse til barn

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hvilken turbukse har barnet ditt?

Noen som vet hvordan norrøna sine er i størrelsen?

Følger med her. Vesla trenger og skal ønske seg det til bursdagen sin.

Hu har stormberg, trenger ny og da må det bli ett annet merke. Har ikke erfaring med norrøna sine :)

Er det til kb? For vi har vel samme problemet at buksene ofte er for vide?

Minste har jotunheim og den er god og romslig i str. Men kan strammes i både liv og beina nederst. Så den holder godt.

Eldste har ei bergansbukse og den kan også strammes her og der. Holder godt på turer hvertfall :)

Hu har stormberg, trenger ny og da må det bli ett annet merke. Har ikke erfaring med norrøna sine :)

Er det til kb? For vi har vel samme problemet at buksene ofte er for vide?
Er til kb ja,vi kjøpteen billig norheim turbukse som nå er for liten , den anbefales ikke. Kort i beina å fryktelig vid , rareste formen på bukse jeg har sett

Er til kb ja,vi kjøpteen billig norheim turbukse som nå er for liten , den anbefales ikke. Kort i beina å fryktelig vid , rareste formen på bukse jeg har sett
Da vet jeg at jeg skal holde meg unna den :)

Yngste her er veldig smal, så han har passet Bergans godt. Eldste har en helt annen fasong, hun har hatt Skogstad og Jotunheim, har dog ikke funnet den perfekte buksa til henne, så litt på leit.

Yngste her er veldig smal, så han har passet Bergans godt. Eldste har en helt annen fasong, hun har hatt Skogstad og Jotunheim, har dog ikke funnet den perfekte buksa til henne, så litt på leit.
Hvilken bergans da?
Min har hatt bergans men den var for vid

Anbefaler Skogstad! Vi var på jakt etter Norrøna, men de gikk bare opp til 158, men fant et veldig godt alternativ!

Back
Topp