Turbotroll!

Kiddy

Forelsket i forumet
Magenurket har i påska fått seg nytt kallenavn, nemlig Turbonurket. Før jeg og kjærestemannen dro på ferie sist søndag hadde jeg kjent litt liv, men var i grunn ikke hundre prosent sikker på om det var meg selv eller nurket jeg kjente. To dager etter kunne samboeren legge hånda på magen og kjenne spark. Siden har det kjentes ut som om en liten ninja har bosatt seg i magen min. Full røre nesten hver gang jeg setter meg ned for å slappe av. Herlig!
Flere som kjenner spark fra utsiden?

ja, noe, kan av og til faktisk også se det. Kjempegøy! Gleder meg til jeg kan legge meg bak samboeren i senga slik at han får kjenne sparkene også.. Tips jeg fikk av tanten min sist. Fungerer skikkelig bra.. Samboeren er litt utålmodig skjønner du men å kjenne med hånda.. Han gir så fort opp!

Jada, her er det full fart!
Lå innat gubben og da kjente han spark fra magen min i baken sin så ungen har allerede sparka pappa'n sin i baken hi hi

Ja,i et par uker nå :) Han har sparket daglig siden uke 17, og de 2 siste gjennom hele dagen og sånn at du kan kjenne og se det på utsiden :)

Back
Topp