Turboquattro

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Gleder du deg eller? Nå er det ikke mange dagene igjen til den lille er på plass;)

Valpene her er ikke født enda.. de kommer vel denne uken eller neste.. håper jeg;)

dagene går veldig sakte nå. emoticon bare 1 uke igjen og vi gleder oss kjempemasse. gleder meg til og se bilder av valpen din å når han er født. håper han kommer snart og at det blir en svart valp som du ønsker deg. emoticon

Sorry Turbo.. kom meg ikke inn igjen i går.. så fikk ikke svart tilbake;)

Snakket med ene oppdretteren i ste.. og hun sa det at det kun var Charlie og 1 valp til igjen som manglet et nytt hjem;) Kan tenke meg du gleder deg ja! Småmisunnerlig for at du snart har han i armene dine;)

Oppdretter sa også at nå er tispa 58 dager.. så egentlig bare 5 dager igjen til termin.. men at hun tror noe skjer i løpet av de 2 neste døgnene;) Er sååå spent på fargene! Og håper at det kommer en svart valp i kullet... eller i alle fall en som har masse svart i ansiktet;)

broren til Charlie ligger ute tilsalgs på finn. han er svart. emoticon

å så spennende dager. håper tispa snart føder så du får vite farger. emoticon er ikke lenge til du får valpen din eller. emoticon

da var det igang;););)

2 hannvalper er ute;) Og de er svarte og hvite! Svarte i ansiktet høres det ut som... så kommer en rad med hvit.. så svart.. så hvitt.. så svart;)

Spent på de 4 siste;) Skal få 6 valper totalt!

Ååååå, nå gleder jeg meg ;)

så spennende! emoticon

nå blir det valp på dere! er det faren til Charlie som er brukt på den tispa å el? han er hvit og svart. emoticon

turboquattro skrev:
så spennende! emoticon

nå blir det valp på dere! er det faren til Charlie som er brukt på den tispa å el? han er hvit og svart. emoticon

Ja, det er pappaen til Charlie som er brukt her også;) Han er knallfin! Møtt han et par ganger;)

Back
Topp