turbobebis

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
Jeg er nå 39 + 0 og kan ikke forstå at lillegutt klarer å bevege seg så mye på så liten plass[:o]!!! Jeg har hørt at når man har kommet så langt ut i svangerskapet vil bebisen bli litt roligere, men her er det nesten tvert imot...[:)] Flere som har veldig aktive krabater i magen så nært opp mot fødsel?

Jenta mi er også svært aktiv. [&:] føles ut som om hun har disco i magen hele kvelden. Jeg har også hørt at når det ble trangere i magen mot slutten, så ville babyene også ligge mer i ro....men der tok dem feil... Men for all del det er kjekt å kjenne at jenta er aktiv [:D] er spent på å sjå om det er samsvar mellom aktivitet i magen og utenfor magen.....

Samme her. Her har det vært liv laga hele veien [;)]!! Nå som jeg er godt over en uke over terminen([:o]) er det fortsatt masse liv og røre, særlig på ettermiddagen og kvelden! Godt å vite for såvidt, men med tanke på at jeg selv ble født med navlestrengen rundt halsen, er jeg litt bekymret for det! Er redd at snuppa mi vikler seg inn i den nå på slutten...[8|]

Småen er helt turbo i magen min og.
Tror ikke han har vært så aktiv før, men det er store bevegelser for det meste og da beveger jo HELE magen seg.
Synes han er aktiv nesten hele dagen, ikke mye søvn på denne tassen nei[:D]

Back
Topp