Turbo10na’s kronglete vei til nr 2

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Vet ikke om dette ble den rette plassen, mitt forsøk på en dagbok....
På mandag er jeg kommet til den magiske grensen 8+1, det var da vi mistet sist...altså om 3 små dager, kjente jeg begynte så smått å senke skuldrene og puste litt lettere for hver dag. Men så for to dager siden oppdaget jeg til min store skrekk.... små lyserosa,slimete blodspor på papiret.... ikke hele tiden men innimellom når det har vært litt ekstra med bevegelse,(stress på jobb eller på tur for å hente størstemann på SFO) i dag våknet jeg og ingen spor, overlykkelig! Men så etter en tur til det lokale kjøpesenteret kom det brun/grålige spor i utfloden og da jeg kom hjem var det friskt rødt blod, kunn noen dråper men forandret fra hva det har vært før, ingen smerter men føler meg skikkelig oppblåst.
Skal heldigvis på Tul på onsdag så får avklart noe da (håper jeg)
Beklager langt innlegg men måtte få det ut noen plass og sambo blir så redd for at det har gått galt igjen... orker ikke den bekymringen i tillegg... Har heldigvis ikke sagt det til andre enn mine 2 sjefer.venninna mi er over himmelen lykkelig, da hun ble overraskende gravid samme uka som vi mista sist... helt naturlig og uplanlagt med trillinger... og da kjenner jeg det er ekstra tungt...!
 
8+0 småblødninger til og fra enda, både brunt og litt friskt.! Ganske så fortvilet nå,virker som at om jeg er rolig er det mindre, er jeg aktiv er det mer... gleder meg til onsdag, for da Har jeg time til Tul får iallefall litt svar da... på om det går veien eller ikke.
 
Vet ikke om det hjelper, men jeg blødde 3-4 dager i uke 4, og siden da har det vært alt i fra rødlige spor til litt mer omtrent hver dag siden da. Merker også at det kan være mer når jeg stresser på jobb (jobber i barnehage). Men senest i forrige uke, da jeg var 7+1, var det et bankende hjerte der [emoji177]
 
Endeli passert min egen «magiske» grense på 8+1, blør fortsatt av å på så det har vart noen dager, prøver og ta det så rolig som overhodet mulig på jobb osv.... har masse andre symptomer på at jeg er gravid og føler meg gravid, tar dette som et tegn. Håper det er en uskyldig blødning, også å at spira mi ligger og turner i morgen når jeg endeli kan få se den :) takk for støttende ord damer <3
 
Da er det overstått og det gikk seg ikke denne gangen heller... takker for meg her inne :) Lykke til videre med spirene deres damer :)
 
Last edited:
:Heartred trist å høre. Håper dere lykkes igjen snart med en spire som sitter hele veien.
 
Back
Topp