Turbo sparking

kresstina

Blir kjent med forumet
Oi, oi, oi må si lillingen i magen er blitt skikkelig aktiv!. Han sparket og sparket og sparket uten stopp i 5 minutter. Magen bare ristet ! Skulle tro han holder på med noe slags kampsport der inne, boksing f.eks. Klarte ikke la vær å flire :D
Er så deilig å kjenne liv

Så gøy. Tutta mi har blitt mindre aktiv nå

Kokkosbolla inni hulen min er også enormt aktiv Kjenner sparkene blir kraftigere. Har det vert rolig en stund og det plutseligt kommer et spark skvetter eg skikkeli til

Her sparkes det jevnt og trutt hele dagen, på jobb, hjemme, ute, inne - ja hele tida! Er sånn at jeg måtte gå hjem fra jobb en dag for jeg hadde ikke mulighet til å sitte og konsentrere meg. OG søvn - det var det ikke råd å få ;) hi hi hi! uke 24 her nå.

turbo her og :) 24+5 nå :) var rolig i helgen som var, så var litt beskymmret da, men hedligvis startet han opp igjen :) i går tror jeg han holt på ca hele dagen å sparka å sparka..

Her er det også innmari mye liv. Det kjennes nesten ut som at ungen har anfall inni der. For det rister noe så gærli...
Mannen synes det er veldig koselig å ligge med hånden på magen min og kjenne alt rabalderet. Bare håper at vesla ikke blir like aktiv på utsiden, for det har jeg ikke energi til nå kjenner jeg! Hahaha :P

Så kjekt da
Kan ikke akkurat klage på aktiviteten på lisjemor i magen her heller

Jeg må snart begynne å vurdere om jeg kan kjøre langturer med bil. For i det siste har lillingen funne ut at blæra mi er en trampoline spesielt når jeg kjører bil og det er laaaaangt mellom do:P

Back
Topp