Turbo i sengen - tips?

Islay

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Mini nærmer seg 5 mnd. Sov med dyne frem til for et par uker siden før vi gikk over til nattpose fordi hun bare sparket dynen av seg. Vi merket at hun roet seg om vi festet dynen i sengeenden, men etterhvert klarte hun og sparke av seg dynen likevel. Nattpose har vi også festet, rett og slett fordi hun er liten turbo i sengen. Beina skal opp og helst spises på, ruller over på siden, over på magen men kommer seg ikke tilbake og blir da sint, setter seg fast i sprinklene selv med nattpose, snur seg 360 grader, ender noen ganger på tverre på kortsiden og stanger hodet i sprinklene... Det virker ikke som om hun klarer og finne roen om hun ikke er "låst" fast. Vi klarer noen ganger og feste nattposen i fotenden, da sover hun godt. Men så kommer hun seg løs og da er det i gang.

Er det noen som har noen tips? Det blir lite søvn på både store og små når hun holder på slik. Har ikke lyst på sengekant pga fare for krybbedød.
 
Har ingen tips, men en unge som er heeelt lik.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, men har sett på en sengekant fra jollyroom som skulle være trygg men er usikker.. Håper du får noen gode tips her, for da skal jeg også prøve de hahhaha! Jeg har han i min seng og sover sammen med han foreløpig, har prøvd å ha han i sin seng men han styrer og slår seg så utrolig mye..
 
Har ingen tips, men en unge som er heeelt lik.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, men har sett på en sengekant fra jollyroom som skulle være trygg men er usikker.. Håper du får noen gode tips her, for da skal jeg også prøve de hahhaha! Jeg har han i min seng og sover sammen med han foreløpig, har prøvd å ha han i sin seng men han styrer og slår seg så utrolig mye..

Haha ååå. Er så slitsomt :dead: Hun ruller og styrer på og blir sint fordi hun egentlig er trøtt... Har lest at når de lærer seg en ny ferdighet så øver de mye, også om natten. Passer på at hun får godt med tid på matten når hun er våken, men det hjelper liksom ikke. Kanskje det kan hjelpe deg? Her har hun rullet i en måned, så håper hun er ferdig med og trene på nattestid snart...
Har du link til den sengekanten? :happy:
 
Haha ååå. Er så slitsomt :dead: Hun ruller og styrer på og blir sint fordi hun egentlig er trøtt... Har lest at når de lærer seg en ny ferdighet så øver de mye, også om natten. Passer på at hun får godt med tid på matten når hun er våken, men det hjelper liksom ikke. Kanskje det kan hjelpe deg? Her har hun rullet i en måned, så håper hun er ferdig med og trene på nattestid snart...
Har du link til den sengekanten? :happy:

Min har også rullet i over en måned så ja, skulle tro han kunne slappe litt av på natta isteden?? Haha. I natt har han faktisk ligget mer eller mindre i ro, hallelujah!!

Prøver å ha han mye på matta, men må kanskje bare ha han enda mer og håpe det hjelper.

Her er link: https://www.jollyroom.no/barnerommet/sengetoy/sengekanter/sprinkelseng/babymatex-sengekant-360x30 - jeg vet jo ikke om den fungerer og om den er bedre enn andre, men jeg ønsker en veldig tynn sengekant som han kan bli liggende og "puste gjennom" hvis du skjønner. Ser mange andre har tykker kanter meeen jeg er veldig redd.
 
Min har også rullet i over en måned så ja, skulle tro han kunne slappe litt av på natta isteden?? Haha. I natt har han faktisk ligget mer eller mindre i ro, hallelujah!!

Prøver å ha han mye på matta, men må kanskje bare ha han enda mer og håpe det hjelper.

Her er link: https://www.jollyroom.no/barnerommet/sengetoy/sengekanter/sprinkelseng/babymatex-sengekant-360x30 - jeg vet jo ikke om den fungerer og om den er bedre enn andre, men jeg ønsker en veldig tynn sengekant som han kan bli liggende og "puste gjennom" hvis du skjønner. Ser mange andre har tykker kanter meeen jeg er veldig redd.

Haha, de har det travelt disse små! Men jeg håper det snart går over. Så deilig at dere hadde en bra natt - kanskje det går seg til nå :happy:

Den sengekanten var lur! Jeg tørr ikke ha en tykk sengekant jeg heller. Det går helt sikkert fint, men jeg tror jeg bare hadde bekymret meg og ikke fått sove. Men den der skal jeg vurdere:happy:
 
Haha ååå. Er så slitsomt :dead: Hun ruller og styrer på og blir sint fordi hun egentlig er trøtt... Har lest at når de lærer seg en ny ferdighet så øver de mye, også om natten. Passer på at hun får godt med tid på matten når hun er våken, men det hjelper liksom ikke. Kanskje det kan hjelpe deg? Her har hun rullet i en måned, så håper hun er ferdig med og trene på nattestid snart...
Har du link til den sengekanten? :happy:
Når rullinga er under kontroll begynner krabbingen....
 
Back
Topp