Turbo i magen!

lille marsvin

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Misforstå meg rett, jeg klager egentlig ikke. For det er både morsomt og kjempekos å kjenne minien i aktivitet. Ikke hadde jeg ventet å kjenne det så tidlig heller. Men de siste dagene har han altså vært helt spinnvill på dagtid. Rene zumba-timen inni der, etter hva jeg kjenner.

Jeg bruker mer tid på å ligge tilbakelent i kontorstolen enn å sitte i jobb-posisjon, for ellers dundrer det løs. Og det er ikke akkurat svak boble/fiskehale-følelse lenger nei, får inn skikkelige fulltreffere innimellom. Så jeg sitter her og skvetter og småler. For det kiler egentlig veldig:)

Gikk til angrep på pappan i går kveld, om det er "hei, her er jeg!" eller "flytt den armen umiddelbart, her bor jeg!" er vi ikke sikre på;)

Godt å høre du har en turbo i magen :)
Gleder meg til å kjenne første tegn på "turbo" her inne også :) Har nok mest kjent på tarmbevegelser her, og fikk vite at morkaka ligger fint plassert i forkant, så derfor kan det ta litt tid før jeg kjenner liv og røre. Men har sett "live-bilder" av knøttet, og sett at både armer og ben beveger seg som bare det, og det er jo alltids greit å vite :)

Hils Turboen fra oss i Bodø ;)

Det viktigste er jo å vite at knøttet har det bra, og det er jo så gøy å se live-bildene:)
Vi fikk ikke sjekket hjertet da vi var på UL på tirsdag, snudde ryggen til og nektet å posere mer. Så vi må "dessverre" tilbake en tur til neste torsdag.

Har dere vært på ferie? Hatt det fint?

Mini hilser tilbake til Bodø med ivrige spark:)

Vi hadde det veldig fint på ferie, og jeg klarte å holde meg unna alt man bør holde seg unna uten problem :) Eneste forskjellen fra tidligere ferier var at jeg, som normalt overhodet ikke lar meg affisere av varme, nå stort sett ble liggende enten under parasoll eller i vannet ;) overhodet ikke no problem det, bare uvant for en som ellers ligger i "steiksol" og sover mens andre peser og "plages" med varmen :)
Ellers er det jo genialt med ferie nesten uansett hvor man drar, så jeg er veldig glad for de fine dagene vi fikk!

Fikk dere utskrift av bilde av turboknøttet? Og har du begynt å få mage som vises?

Selvfølgelig fikk vi med bilder. Jeg gikk da ut fra at julijentene så bildene like godt som meg, men ser jo nå at det hadde vært en fordel å faktisk legge ut bildet;)
Så, her er'n. Litt grumsete bilde, men ikke så veldig vanskelig å se at det er en liten bebis:)

Magen har vokst ja. Skal se om jeg ikke snart får tatt et magebilde.
Har vel ikke lagt ut bilde av meg selv ennå heller, får se om jeg får ordnet det også.
(De fleste bildene av meg er enten med sinna-ansikt, grimase eller hendene foran. Liker ikke å bli tatt bilde av, og liker aldeles ikke at alle bilder antyder at jeg er en illsint dame:))

Her herjes det vilt for tiden. I går kveld hoppet og spratt magen, morsomt å se på:)

Begynner å bli litt slitsomt å sitte på jobb, for han har fått så kraftige spark nå. Og dundrer løs hvis jeg prøver å lene meg fram mot pc-skjermen. Må si jeg er litt spent på hvordan det blir mot slutten, når han sparker så hardt allerede..

Back
Topp