tur

nunse

Elsker forumet
går alle her ute på tur med vogna hver dag???
jeg fikk ikke gått tur i går og i dag er jeg bare så utrolig trøtt + at jeg har en god del å ordne før vi reiser hjem til jul i morgen. får nesten dårlig samvittighet jeg, men burde kanskje ikke få det????

hva føler dere`?

HVer dag og noen ganger to ganger om dagen. har ikke noe valg. Må levere Melissa i barnehagen. Ganske så pes. Vi har ikke bil så derfor. Så hun sitter på kanten av barnevogna foreløpig til han blir for lang. Har hatt sånn trillebror, men hjulene falt av...Kommer snøen skaffer jeg akebrett til henne.
Ganske slitsomt da det er oppoverbakke. Også hvis han ikke har sovnet på turen må jeg ta han med inn når jeg leverer henne, det også noen ganger pes da jeg må få noen til å se til han mens jeg hjelper henne av med yttertøyet.

Så han får masse frisk luft hver eneste dag.

Triller kanskje 5 dager i uken, og Sander sover alle duppene sine ute, han sover så godt da![:)]

ORIGINAL: Shaanett

Jeg går ikke hver dag.. Kanskje bare 2 ganger i uken[8|]
Skal bli flinkere etter jul..

Samma her... gidder ikke gå nå det er drittvær![:'(]

Prøver å komme meg ut hver dag, selv om det bare er en liten tur ned på butikken. 1-2 lange (1 time) turer hver uke.

Er ute og triller når vi skal levere og hente Adrian i parken [:)] Noen ganger triller vi også rundt i mellomtiden siden parken bare er i fire timer [:)]

jeg er ikke så flink til og gå tur i vogna jeg da.. må innrømme det .. skal skjerpe meg!!!

Triller bare når vi er i byen...
Det er så stor trafikk her jeg bor. Masse tømmertrailere som svinkjører, så jeg tørr ikke[8|][&:]
Og så har det vært skikkelig uvær i det siste..

tar enliten svipp så godt som hver dag,blir så sliten i hodet av å bare være inne,så føler jeg er avhengig av litt frisk luft,bra for Lucia og[:D]

Back
Topp