Tur til sykehuset

Linnkri

Betatt av forumet
Lillemann har vært litt rolig noen dager nå, og i dag tidlig kjente jeg han ikke i løpet av halvannen time. Dro derfor inn til føden for å ta en ctg. Heldigvis er alt bare bra med han og han livnet til der inne. Sannsynligvis fordi jeg greide å slappe av fordi jeg kunne se svart på hvitt at alt sto bra til inne i magen.

Jeg er 39+6 i dag og alt kan i grunnen skje. De sjekket modning på meg og jeg har 3 cm og de kjenner vannblæren. Røsket litt ekstra og håper at det setter meg i gang i løpet av noen timer.

Nå ligger jeg hjemme på sofaen og venter i spenning på riene! Krysser fingrene for at det blir baby i dag :) Juhuu! :)

oi... da blir det baby på deg i helgen :D

lykke til!!

Oi, superspennende!!!!!!!!! Da tror jeg nok helt sikkert at noe skjer ila første døgnet!!! Hold oss gjerne oppdatert om du har ork og mulighet!!! Dette er spennende!!!! lykke til!!!

MittAndre <3> skrev:
Oi, superspennende!!!!!!!!! Da tror jeg nok helt sikkert at noe skjer ila første døgnet!!! Hold oss gjerne oppdatert om du har ork og mulighet!!! Dette er spennende!!!! lykke til!!!

Oj så spennende:) Håpe det skjer no i løpet av dagen da:)

Lykke til! Jeg er helt sikker på at noe skjer i løpet av veldig kort tid :-)

spennende! og lykke til!

Lykke til, blir spennende nå da:)

Oi, så spennede! Krysser fingrene for at det skjer noe i løpet av helgen! :-) De gjorde sånn med meg 41+1 sist, da hadde jeg bare 1 cm, neste kveld startet riene og neste dag var han ute. :-)

Så spennende, masse lykke til! :D

Back
Topp