Tur til Rhodos

Surita

Elsker forumet
Jeg lurer på om jeg kan få litt hjelp til å stemme meg fram?
Jeg fikk ikke skrevet så god beskrivelse på konkurranse-siden fordi det var en begrensning på antall tegn.

Jeg har blitt kjent med ei dame gjennom et katteforum jeg er medlem på. Hun bor fast på Rhodos og tar seg av eierløse katter som bor ute. Hun gir dem mat og nødvendige medisiner. Tar inn katter og får dem kastrert sånn at de ikke formerer seg vilt og ukontrollert. Hun gjør en fenomenal jobb og alt hun får inn av penger går til kattene.
En av betingelsene i konkurransen om man vinner er at man må ta bilder og blogge om oppholdet. Jeg tenker da å benytte sjansen til å fortelle historien til kattene og denne katte-damen som står på og gjør alt hun kan for å hjelpe de stakkars dyrene som går ute. Fortelle litt om det denne damen driver med for å øke fokus på katte-problemene på Rhodos. Grekere er generelt ikke så begeistra for kattene og behandler dem dårlig. Denne damen jeg kjenner må gjemme vekk maten hun setter ut til kattene for at ikke folk som går forbi skal enten forgifte maten eller kaste den så ikke kattene får. [:(]

Hvis jeg vinner har jeg tenkt å samle inn penger og medisiner til kattene og ta med meg til Rhodos for å gi denne damen det. Det har vært en artikkel i et dansk ukeblad om denne damen og jeg kan legge det ut på photobucket og gi link til det hvis noen har interesse av å lese det for å få bekreftet at denne historien om "kattedamen" stemmer. [:)]

http://mythos-beach.apollo.no/E37cY
Her er linken til bidraget mitt i konkurransen.

Back
Topp