Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norwegian.no har fly+hotell-pakker, som gjør reisen rimelig.
Bestill et hotell som ligger nære t-banen, men husk at dere kun skal sove, og evt. spise frokost der, så ørten stjerner er ikke nødvendig.
Hvis dere skal se musikal (anbefaler "We will rock you," og "Wicked"), bør du bestille det på teaterets hjemmeside.
Hvis dere "bare" skal ta turistbuss og se på Madam Tussauds, kan du be hotellet om hjelp.
Sjekk transport fra flyplassen til hotellet, det finnes ofte shuttlebusser, og t-banenettet er veldig bra i London.
Hva er "målet" for turen?
![]()
Eg ville sjekka Norwegian på lavpris kalender, og gjerne også fly+hotell.
Me budde på Holiday Inn Oxford Street sist me var der (er jo faktisk ikkje i Ox Street, men ganske nærme). Det var eit sentralt og greit hotell.
Hotella i London er stort sett overprisa og med dårleg standard, eg ville derfor ikkje valgt hotell med mindre enn tre-fire stjerner.
Me bestiller alltid hotell og fly kvar for seg, gjerne på booking.com, trivago, hotels.com eller liknande sider.
Anbefalar champagne tour på London Eye, og å sjå Les Miserables musikalen på teater
Av restauranter anbefalar eg Inamo, som er ein artig opplevelse og har god mat. Me bestilte på nettet mens me var der nede![]()
Me har tatt både båttur på Themsen og sånne "hop on hop off" bussar, og det er fint for å få masse med seg på rimeleg kort tid
Marknad er også veldig kjekt. Feks Kensington market![]()
Ops, vart mykje detta, vart litt ivrig![]()
Berre å spørre, London er ein super byBare bra det!
Føler meg som et barn som leker voksen så er veldig glad for konkrete tips.![]()
![]()
Vurderer litt å overraske mannen med helgetur til London, men jeg vet ingenting om reising.
Hvordan gjør jeg dette? Trenger ABC'en for reising!![]()