Tur til London for to!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Vurderer litt å overraske mannen med helgetur til London, men jeg vet ingenting om reising. :P

Hvordan gjør jeg dette? Trenger ABC'en for reising! :P

Norwegian.no har fly+hotell-pakker, som gjør reisen rimelig.
Bestill et hotell som ligger nære t-banen, men husk at dere kun skal sove, og evt. spise frokost der, så ørten stjerner er ikke nødvendig. ;)
Hvis dere skal se musikal (anbefaler "We will rock you," og "Wicked"), bør du bestille det på teaterets hjemmeside.
Hvis dere "bare" skal ta turistbuss og se på Madam Tussauds, kan du be hotellet om hjelp. :)

Sjekk transport fra flyplassen til hotellet, det finnes ofte shuttlebusser, og t-banenettet er veldig bra i London. :)

Hva er "målet" for turen?

:)

Norwegian.no har fly+hotell-pakker, som gjør reisen rimelig.
Bestill et hotell som ligger nære t-banen, men husk at dere kun skal sove, og evt. spise frokost der, så ørten stjerner er ikke nødvendig. ;)
Hvis dere skal se musikal (anbefaler "We will rock you," og "Wicked"), bør du bestille det på teaterets hjemmeside.
Hvis dere "bare" skal ta turistbuss og se på Madam Tussauds, kan du be hotellet om hjelp. :)

Sjekk transport fra flyplassen til hotellet, det finnes ofte shuttlebusser, og t-banenettet er veldig bra i London. :)

Hva er "målet" for turen?

:)

Takk for svar!

Pleie av forholdet. :/

Eg ville sjekka Norwegian på lavpris kalender, og gjerne også fly+hotell.

Me budde på Holiday Inn Oxford Street sist me var der (er jo faktisk ikkje i Ox Street, men ganske nærme). Det var eit sentralt og greit hotell.
Hotella i London er stort sett overprisa og med dårleg standard, eg ville derfor ikkje valgt hotell med mindre enn tre-fire stjerner.
Me bestiller alltid hotell og fly kvar for seg, gjerne på booking.com, trivago, hotels.com eller liknande sider.

Anbefalar champagne tour på London Eye, og å sjå Les Miserables musikalen på teater:)

Av restauranter anbefalar eg Inamo, som er ein artig opplevelse og har god mat. Me bestilte på nettet mens me var der nede:)

Me har tatt både båttur på Themsen og sånne "hop on hop off" bussar, og det er fint for å få masse med seg på rimeleg kort tid;)

Marknad er også veldig kjekt. Feks Kensington market:)

Ops, vart mykje detta, vart litt ivrig:D

Eg ville sjekka Norwegian på lavpris kalender, og gjerne også fly+hotell.

Me budde på Holiday Inn Oxford Street sist me var der (er jo faktisk ikkje i Ox Street, men ganske nærme). Det var eit sentralt og greit hotell.
Hotella i London er stort sett overprisa og med dårleg standard, eg ville derfor ikkje valgt hotell med mindre enn tre-fire stjerner.
Me bestiller alltid hotell og fly kvar for seg, gjerne på booking.com, trivago, hotels.com eller liknande sider.

Anbefalar champagne tour på London Eye, og å sjå Les Miserables musikalen på teater:)

Av restauranter anbefalar eg Inamo, som er ein artig opplevelse og har god mat. Me bestilte på nettet mens me var der nede:)

Me har tatt både båttur på Themsen og sånne "hop on hop off" bussar, og det er fint for å få masse med seg på rimeleg kort tid;)

Marknad er også veldig kjekt. Feks Kensington market:)

Ops, vart mykje detta, vart litt ivrig:D

Bare bra det! :D
Føler meg som et barn som leker voksen så er veldig glad for konkrete tips. :P :)

Anbefaler å booke bord på barbecoa en av Jamie Olivers restauranter! Utrolig mat (men litt dyrere).
Når vi var der var det fyrverkeri over St. Pauls - var nydelig!! Sikker på at mannen angret på at han ikke drøyde de dagene med å fri!

Hvis ikke så er Jamie Olivers diner og kjempe godt!

Det egyptiske utstillingen på the britiske museet er flott om man liker sånt!

Ellers så er jeg utrolig fascinert av guidede kveldsturer inn i skrekkens verden :p.

Når jeg er i London flyr jeg alltid med SAS, men det er mest fordi jeg foretrekker de som selskap.. Også pleier jeg å bo på ett norsk drevet vandrerhjem med fastboende.. Men det passer seg på ingen måte til parferie!

Norwegian har billige billetter til England. Bestilte hotell på booking.com, veldig greit. Hotell er ganske dyrt i London, men her er det lett velge fra lavt til dyrt :)

Vurderer litt å overraske mannen med helgetur til London, men jeg vet ingenting om reising. :p

Hvordan gjør jeg dette? Trenger ABC'en for reising! :p

Booking.com

Gode hoteltilbud med informasjon hvor ligger alt og om transport. Når du bestiller der, sender de også kart og alt du kan se på i byen.

Back
Topp