Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikkje peiling, endten hadde eg tatt någe i nærheten sånn at ein kan gå til dyreparken, eler så hadde eg funne d billigaste og kjørt og betalt for parkering.
På www.sorlandet.com finner du oversikt over alle overnattingsmuligheter i området. Dyreparken selv har hytter til utleie rett utenfor parken, men sier seg kanskje selv at prisen er ganske stiv. Nærmeste camping er Hamresanden. Jeg er ikke imponert over standarden der og da man sammenligner priser ville jeg heller tatt en leilighet..
Kommer litt an på hvor langt du vil kjøre selvfølgelig. Men godt du er såpass tidlig ute med å tenke på det, blir fort fullt i høysesong og "ALLE" skal "bare" ha en hytte eller noe..
Hvis du er villig til å kjøre litt, har Åros camping i Søgne kjempeflotte ferieleiligheter. Skal du ha noe veldig nære må det bli dyreparkens hytteutleie eller ett av de to hotellene som ligger like ved.
Husk at prisene på hytter kan være ganske høye og standarden ganske dårlig - de vet jo at turister betaler for å få ungene i dyreparken [;)] Av og til kan man like gjerne bo på hotell [:)]
Også har de jo overnatting i Kardemomme By da [8D]
Du jo dyrepark hotellet der, også har du jo quality hotel rett ved også [:)]
hamresanden er døds fint, campingplass da, med en stooor å fin å lang strand [:D]
vil du en 20 minutters tur unna, så har de camping plass i lillesand, det er så utrooolig fint der!! [:D]