tur til.Danmark!

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Ser ut som.det blir en tur til dk på meg, har en søknad her som ligger og venter på og bli sendt no :)
Venter på papirer fra sykehuset, ja med de prøvene jeg har tatt der..
Det hele er egentlig litt rart...
Da jeg har tatt ett annet valg..
Vært mye fram og tilbake.. Og med med både jobb og skole og prøver..

Men No har jeg bestemt meg....
Og resultatet i det blir at jeg reiser alene til dk og prøver sjansene der fot og bli gravid, i en alder av snart 36.

Og ja jeg skal reise alene ;)

Det blir jo en del dyrere men hva er vell det vist jeg får ett lite mirakel som holder ut i 9 mnd :)
Så få det koste det det koster.

Og når man ikke har en mann som plutselig ikke interesserer seg for det vi holdt på med, så få vi heller se hva som skjer videre i forholdet vårt..

Alt er egentlig snudd på hodet..
Men No har jeg tatt ett valg :)

Så deilig det må være å ha tatt et valg:-) Men forstår at det ikke har vært lett.

Masse lykke til! Og helt alene trenger du ikke å være, du har jo alltids oss ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk for det. @):-

Masse lykke til!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse lykke til!! Synd at mannen ikke viser interesse lenger. Så vær stolt over deg selv som velger å fulføre dette, for det er ingen enkel avgjørelse!!

Nei det har ikke vært det.. :(
Men først må jeg få de papirene jeg skal sende bort til de..
Føler jeg ikke går og tenkte på annet :(
Har vært en del tunge dager..
Men de virker no veldig grei på den klinikken, og de svarer på alt det "teite " man spørr om ;)
Og får raskt svar
Også er jeg litt kjent i det området der klinikken ligger. Hehe så kansje jeg slipper og gå meg vill i en ukjent by :-P

Men har faktisk.ikke sagt noe til familien enda om dette, vet ikke når og hvordan ;)
Men tror jeg venter til ting er litt mer klart

Tøft at du fullfører! Håper de tar godt vare på deg!! Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Syns det hørtes ut som et flott valg jeg, selvom det er synd at mannen ikke viser slik interesse! Ønsket om barn setter du høyt og DET skjønner jeg. :) Syns det er tøft gjort og stå på ditt <3 Masse lykke til :)

Har ikke fullført det helt enda da ;)
Men har begynt ;)
Men de sier det er kortere vente tid der borte og
. Så få.vi no se hva det blir ut av dette

Men tusen takk dere :)

Flott valg, synes jeg! Gode tanker og masse støtte sendes deg<3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Masse lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

DU er tøff du!! Heier på deg!! :D <3

Har ikke fullført det helt enda da ;)
Men har begynt ;)
Men de sier det er kortere vente tid der borte og
. Så få.vi no se hva det blir ut av dette

Men tusen takk dere :)
Jeg har trua at du klarer dette alene og tror ikke du vil angre heller <3 Spennende <3Håper du vil oppdatere oss fremover <3

Lykke til med den spennende prosessen du nå er igang med! Dette fikser du bra og du blir godt ivaretatt på klinikken skal du se. :)

Tusen takk for støtten fra dere, dere er No skjønne :-D
Jeg har klart så mye annen, så klarer dette og

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Har supre erfaringer fra Danmark selv, den gangen det var aktuelt. Du er i trygge hender, selv om du gjennomfører prosessen alene. Bare se fremover og gled deg til at det spennende du har foran deg! :)

Takk for det knerten :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg synes du har gjort et fantastisk godt og modig valg! All respekt til deg som går på alene og uten at familien vet. Jeg håper så inderlig du får barnet du ønsker deg. Et ønske om barn overgår alt her i verden:) Stor klem til deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette barnet har vært etterlengtet i ca 8år no, og har tatt litt på når man har vært gravid 3 ganger, men den gleden varte bare noen uker :(
Men skal jo fortelle dette til familien, men vil vente til alt er sendt inn, og jeg vett 100% på at det går riktig vei ;)
Og No når min søster på 19 år skal ha en.liten en om 7mnd, jo sef. Er jeg glad på hennes vegne, men samtidig var det litt tungt..
Virket på en måte som hun gruet seg litt og fortelle det til meg, da hun vet hva jeg har vært igjennom, og jeg var den siste som fikk vite det. Men jeg ønsker henne sef. Lykke til med alt, og er der for henne, og det vet hun :)

Samtidig som jeg gruer.meg litt til dette, så gleder jeg meg veldig mye og :)
Er jo litt spesielt dette valget jeg har tatt ;)
Men sånn ble det...
Ja.når man er 36 snart, ja hva skal man si ;)
Barne ønsket er veldig sterkt..

Men syns det er snilt av dere, det dere har skrevet..
Jeg kommer nok til og oppdaterte dere under veis ;)

Vet du blir kjempe godt mottatt i danmark. Har en bekjent som har vært i danmark for ivf med donor. Hun er aleinemor, og greier seg supert. Gjort det under hele prosessen. idag er hun 41 år og lykkelig mor til en på fire og tvillinger på 1 år. Alle via donor i danmark..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp