Tur til Danmark eller tur til Sverige? Noen som har noen anbefalinger?

LittleBiii

Forumet er livet
Imorgen har jeg og sambo 3 årsdag :D :D Derfor vil jeg gjerne overraske han med en koselig kjæreste tur i og med at skattepengene kom idag og jeg for en gangs skyld har råd til å spandere :P Fikk jo ikke all verdens, men har i hvert fall råd til en Danmarks tur eller Sverige tur... Noen som har noen anbefalinger om hvor det er billigst eller best å reise? Eventuelt anbefalinger om koselige, romantiske og fine plasser å besøke? :) Blir kjempe glad for alle råd og tips det er å få ;)

københavn, der har man jo tivoli og dyreparken, kan jo ta båten :) I gøteborg er det jo og kos med liseberg :) Gratulerer og kos dere masse..

Tusen takk og takk for svar :D Jaa, var noe av det jeg hadde i tanken ^^, Tenkte litt på Fårup i Danmark også? :) Både jeg og sambo er ganske barnslige og elsker alt av tivoli, karuseller og berg og dal baner og lignende, så det må jo definitivt bli noe sånt :P Men er så vanskelig å velge eksakt hvor det blir... Får surfe litt rundt på nettet idag og kikke på hotell, og priser og sånt, så finner jeg nok ut av det :D

Stockholm.. Flott by, gamlebyen er veeeeldig verdt et besøk..

Tusen takk og takk for svar :D Jaa, var noe av det jeg hadde i tanken ^^, Tenkte litt på Fårup i Danmark også? :) Både jeg og sambo er ganske barnslige og elsker alt av tivoli, karuseller og berg og dal baner og lignende, så det må jo definitivt bli noe sånt :p Men er så vanskelig å velge eksakt hvor det blir... Får surfe litt rundt på nettet idag og kikke på hotell, og priser og sånt, så finner jeg nok ut av det :D
Fårup er ett godt valg ja:) Hilsen en barnslig person som også elsker tivoli ol:)

Løkken og Blokhusområdet er nydelig, og ikke for langt til Fårup

Akkurat vært to uker i deilige Danmark!

Feriehus eller hotell, noen dager eller ei uke? Bil eller båt?

Jeg overrasket gubben med tur når han ble 30år. Vi reiste til København :) bodde på et lite hotell i sentrum og koste oss masse med shoping, tivoli, god mat og drikke :) Vi kjørte nedover også og langt å kjøre men koselig tur det også :)

Tusen takk for alle svar :D Har bestemt meg for at det blir tur til Danmark :D Båtbillettene er bestilt, men er fortsatt i tvil om hvor vi skal og hva vi skal, men det kan vi ta litt som det kommer... Vi tar med oss bilen, så vi kjører bare rundt og tar rett og slett en liten roadtrip innover i Danmark og så finner vi oss et koselig sted å overnatte :) Er jo masse nytt og se og endel å finne på! Det viktigste er at vi får kvalitetstid og kjærestetur sammen :D

Back
Topp