Dagen i dag ble ødelagt før den hadde startet: Jeg våknet i natt av at jeg ropte av smerter i ryggen. Ble veldig redd for rier og fikk samboeren min til å ringe legevakta, som bad oss ta en tur på Kvinne-barn-senteret for en sjekk. Alt stod heldigvis bra til med babyen, som hadde bestemt seg for å underholde legen og sykepleieren som var der med en lengre avansert turnoppvisning. Livmorhalsen ble sjekket og funnet i orden, og konklusjonen var at det kunne ha vært kraftige kynnere, men at synderen trolig var ryggen. Nå skal jeg manne meg opp til en alvorsprat med legen og be instendig om 100% sykemelding til ryggen er bedre. Har våknet av ryggsmerter flere ganger per natt i det siste, og det hjelper ikke at babyen holder raveparty hele natten heller. Det siste har jeg heldigvis funnet en genial løsning på; siden h*n er så glad i musikk, tapet jeg hodetelefonene til iPod'en min til magen, satte volumet kraftig ned og spilte musikk for magen i morges. Det ble faktisk helt stille og rolig i magen, tro det eller ei![:D] Babyen vår har arvet musikksmaken til sin far og var spesielt oppmerksom da h*n hørte på Dio....om det er et godt tegn eller ikke, det får tiden vise...