Tur på legevakta

Toffa

Forelsket i forumet
Dagen i dag ble ødelagt før den hadde startet: Jeg våknet i natt av at jeg ropte av smerter i ryggen. Ble veldig redd for rier og fikk samboeren min til å ringe legevakta, som bad oss ta en tur på Kvinne-barn-senteret for en sjekk. Alt stod heldigvis bra til med babyen, som hadde bestemt seg for å underholde legen og sykepleieren som var der med en lengre avansert turnoppvisning. Livmorhalsen ble sjekket og funnet i orden, og konklusjonen var at det kunne ha vært kraftige kynnere, men at synderen trolig var ryggen. Nå skal jeg manne meg opp til en alvorsprat med legen og be instendig om 100% sykemelding til ryggen er bedre. Har våknet av ryggsmerter flere ganger per natt i det siste, og det hjelper ikke at babyen holder raveparty hele natten heller. Det siste har jeg heldigvis funnet en genial løsning på; siden h*n er så glad i musikk, tapet jeg hodetelefonene til iPod'en min til magen, satte volumet kraftig ned og spilte musikk for magen i morges. Det ble faktisk helt stille og rolig i magen, tro det eller ei![:D] Babyen vår har arvet musikksmaken til sin far og var spesielt oppmerksom da h*n hørte på Dio....om det er et godt tegn eller ikke, det får tiden vise...

Unnskyld meg, jeg forstår at dette var både skremmende og vondt, men jeg klarer ikke annet enn å le når jeg ser for meg en dansende baby inni magen, med øretelefoner tapet fast på utsiden!! [:D]

Godt å høre at det ikke var noe alvorlig - så får du heller ta det litt med ro og hvile ryggen din fremover!

det er godt at alt er bra. Man får et støkk i seg når det plutselig skjer noe. Jeg var hos legen i dag, blir alltid så sjenert når jeg er der. Klarer ikke helt å si det jeg vil. skulle ønske jm kunne gi sykemelding.

Lykke til videre.

ORIGINAL: bæibi

det er godt at alt er bra. Man får et støkk i seg når det plutselig skjer noe. Jeg var hos legen i dag, blir alltid så sjenert når jeg er der. Klarer ikke helt å si det jeg vil. skulle ønske jm kunne gi sykemelding.

Lykke til videre.

Det er akkurat mitt problem også; jeg vil ikke være til bry og jeg vil ikke være vanskelig å ha med å gjøre. Samboeren min har nå gitt klar beskjed om at jeg MÅ være ærlig om hvordan formen er, ikke leke supermann og prøve å klare alt.

Jeg har en rar liten skapning i magen, ja. Jeg håper ikke sniken i magen har flere sære vaner på lur, den kvoten er nå oppbrukt! [;)] Synes jeg ser for meg beskjedene til de vordende besteforeldrene: "Om h*n ikke vil sove, er det bare å sette på denne cd'en." [8|]

Det ligger en tulling i magen min og roper "Hard rock hallelujah!"

Back
Topp