tur på legevakta idag... :/

Finnsikkemer

Forumet er livet
våkna til noen syke smerter i magen.. var som at hele livmora bare vrengte seg så gikk det oppover på den ene siden av magen.. varte i 20-30min.. aldri vært borti maken.. like før vi ringte sykebil.. klarte hverken å prate eller bevege meg.. fikk tilslutt reist meg opp for å få på meg klær og da måtte gubben omtrent ta meg imot for like før jeg besvimte :/ kom oss til legevakta og ble undersøkt.. urinprøven viste kun utslag på graviditet.. ikke uvi eller annet.. legen jeg var inne hos var jordmor.. hun klemte og styra.. både utvending og innvendig.. og fastslo at graviditeten satt i livmoren og ikke evt utenfor.. og at smertene kom av at livmora jobba fælt.. kan ikke huske at det var så sinnsykt forrige svangerskap men kunne visst variere. men skulle jeg få et anfall til måtte jeg ringe ned igjen.. skikkelig ekkelt altså :/
 
Uffda :/ ikke noe kjekt å oppleve slikt :/ men bra at alt var bra da og inen graviditet utenfor livmoren :):) håper du slipper å oppleve de flere ganger :)
 
håper jeg og for det var virkelig ikke noe ålreit :/ men veldig gla alt var som det skulle da.. så får den livmora jobbe, men kanskje ikke så heftig som den gjorde idag :p
 
Sniker litt fra januar.... Hadde det og slikt tidlig i svangerskapet.... var vel slik jeg fant ut jeg var gravid. for hadde veldi mye vondt i magen, å så var det vel noen dager etter ventet mens så jeg kjøpte en test og den ble positiv me en gang. men ettersom dagen gikk ble det bare verre og verre me magen så på kvelden kom jeg til legen men han kunne ikke finne noe galt. Var bedre dagen etter men var øm i noen dager, å etter det var det mer kom og gikk. Så det var ikke noe gale og i dag sitter jeg i uke 38 med termin 11 januar :)
 
gjør liksom ikke vondt nå.. men hvis jeg trykker litt nederst på magen så kjenner jeg at jeg er skikkelig øm :( håper det er som du sier justair :) at det går over og at det ikke skjer flere ganger :) masse lykke til med di siste ukene og fødsel :) du har en spennende tid i møte :)
 
Sniker også litt innom, håper jeg kan komme inn hit om en ukes tid;-) dette har jeg også opplevd første gang jeg gikk gravid, husker det var så vondt at mannen måtte ringe legevakt.Visste ikke at jeg var gravid da heller, men det gikk helt bra med svangerskapet.Er nok livmoren som styrer på! Lykke til til deg!!:)
 
tusen takk :) masse lykke til :)
 
husker jeg også hadde veldige smerter pga livmora som strakk seg i starten første sv.skap :) dette svangerskapet, må jeg ha blitt gravid med et SUPERegg for eggløsninga var SÅ vond at jeg trodde min siste time var kommet..:p
 
ja. var nesten sånn at jeg trodde min siste time var kommet. unner ingen den opplevelsen der! :p
 
Huff, så ekkelt da :/ Håper ikke det skjer på nytt!
 
Back
Topp