Tur på føden igjen da...

Soltina

Forelsket i forumet
Hadde (modnings)rier siden 00.00 natt til tirsdag, fikk ligge på føden i 12 timer før vi ble sendt hjem, da var vi plutselig 6 fødende på 4 fødestuer. Og i natt har jeg ligget med skikkelige rier, aaaaau!
Har klart å sovnet mellom hver. De har tatt seg voldsomt opp i styrke men er fortsatt litt uregelmessige 4-6 min. Har så lang reiseveg så vi får bare ta turen IGJEN :-S SUKK!

Skulle ønske det var meg som hadde skikkelige rier. Her har jeg hatt rier til og fra siden fredagsnatt, men de dabber bare av!
Håper alt går bra og ønsker deg masse lykke til! :-)

Masse lykke til!

Lykke til :)

Er spennende dette :-) hvor langt er det til føden? Håper dere får bli denne gangen da. Lykkd til :-)

Hjemme IGJEN! Tenk at modningsriene er SÅ vonde!
Dette kan tydeligvis ta noen dager. Hvordan jeg skal ha krefter til fødsel vet ikke jeg.
Fikk med Paralgin Forte for å stoppe maseriene en stund så jeg skulle få sove, men jeg er jo selvfølgelig den prosenten som ikke tar opp dette enzymet.

Ah, unner ingen en så lang åpningsfase!

Dette kan tydeligvis ta noen dager. Hvordan jeg skal ha krefter til fødsel vet ikke jeg.
Fikk med Paralgin Forte for å stoppe maseriene en stund så jeg skulle få sove, men jeg er jo selvfølgelig den prosenten som ikke tar opp dette enzymet.

Veit hvordan du har det :( lykke til ! :) snakket med jordmor at vi er litt heldige og, for når det først starter på ordentlig, så er vi kjempemodne :)

Usj. Hvor ofte kommer de og hvor lenge varer de? Er du noe moden da, har de sjekket?

Usj, høres ikke noe særlig ut :( men du får trøste deg med at du blir moden og at bebisen kommer når den er klar for det :)

Veit hvordan du har det :( lykke til ! :) snakket med jordmor at vi er litt heldige og, for når det først starter på ordentlig, så er vi kjempemodne :)

Håper det stemmer, for med så sterke modningsrier gruer jeg meg til å ligge i ordentlige rier :-S

Nå har jeg hatt opphold på 4 timer, så deilig. Men gruer meg til å legge meg. Og det starter opp igjen.

Har du hatt en slik lang modnings fødsel? Eller er du også i en nå?

Usj. Hvor ofte kommer de og hvor lenge varer de? Er du noe moden da, har de sjekket?

Første natta bygde de seg opp i styrke og tett het. Vi reiste inn når det var 3 min mellom hver. En maserie varte i 1 min.

I natt var de intense, varte i 2 min men var uregelmessige. De endte med å variere fra 6-4 min. mellom.
Vi har 1 time kjøretur så det er greit å reise før man blir for usikker (når man gruer seg) men får bare tøye strikken enda lenger neste omgang.

Har bare åpnet seg til 1,5 cm de disse dagene :-S og lang den var høyt opp(?)

Håper det stemmer, for med så sterke modningsrier gruer jeg meg til å ligge i ordentlige rier :-S

Nå har jeg hatt opphold på 4 timer, så deilig. Men gruer meg til å legge meg. Og det starter opp igjen.

Har du hatt en slik lang modnings fødsel? Eller er du også i en nå?
Åh :( jeg hadde ti min mellom, de var helt intense og jeg holdt på å kaste opp hver gang fordi det gjorde så vondt. Men nå har jeg hatt 6 timer pause, ringte føden, og det var visst helt normalt :/ så får se når de starter på igjen :)

Back
Topp