Tur med jobben

Mammaatil1

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Fikk vite i går at vi skal på tur med jobben til Riga i April, kjempegøy [emoji1] Jeg er 16+5 når vi drar på tur, og har kjempelyst til å handle babyklær osv i Riga [emoji7] Vært kjekt å vite kjønn da tenker jeg [emoji56] Tror dere det er noen sjangs for at jeg kan få OUL før denne tiden eller må jeg bestille privat?

Du bør nok belage deg på privat. Tre ganger har jeg fått time til oul og aldri så tidlig som 16+.. nå sist var timen satt opp i uke 18+.

Du bør nok belage deg på privat. Tre ganger har jeg fått time til oul og aldri så tidlig som 16+.. nå sist var timen satt opp i uke 18+.
Okei, da blir det nok privat [emoji1]
Fra ca. hvilken uke kan man se kjønnet egentlig? Hørt at det er rundt uke 14, stemmer det?

Okei, da blir det nok privat [emoji1]
Fra ca. hvilken uke kan man se kjønnet egentlig? Hørt at det er rundt uke 14, stemmer det?

Det er veldig varierende - kommer an på dyktighet og utstyr - og om ungen lar seg kikke på.
Med min første tok de feil, andremann var riktig - og tredjemann kom i uke 16, og var en gutt - men det måtte en overlege og et par sykepleiere til for å være helt sikre :)

Det er jo egentlig ikke derfor man er der heller - det er strengt tatt bare en bonus :)

Det er veldig varierende - kommer an på dyktighet og utstyr - og om ungen lar seg kikke på.
Med min første tok de feil, andremann var riktig - og tredjemann kom i uke 16, og var en gutt - men det måtte en overlege og et par sykepleiere til for å være helt sikre :)

Det er jo egentlig ikke derfor man er der heller - det er strengt tatt bare en bonus :)
Skjønner det da [emoji6] Men en veldig fin bonus hvis man får vite det syns jeg [emoji4]

Back
Topp