Tur i morgen?

Monica*27

Glad i forumet
Noen som har lyst å gå på tur med meg og Per Mathias i go været i morgen??

Beklager Monica, men vi har lagt planar for morgondagen.. Men vi er sjølsagt gjerne med en annan gong[;)] Håper du finn nokon..

Skulle vi gjerne gjort, men vi er jo i hver vår del av landet...

ja håper det...absolutt alle er opptatte imorgen så da prøver jeg lykken her. ikke så kjekt å gå alene[:)]

ORIGINAL: Monica24

ja håper det...absolutt alle er opptatte imorgen så da prøver jeg lykken her. ikke så kjekt å gå alene[:)]

Jeg og Ida er med. [:D]  Hvor og når? [:)]

Så flott da! Nei det er egentlig samme for meg hvor vi går[:)] har en fin tur strekning her med meg da, hvis du kan komme til nesttun?? vet ikke hvor i bergen du bor jeg[;)]

ORIGINAL: Monica24

Så flott da! Nei det er egentlig samme for meg hvor vi går[:)] har en fin tur strekning her med meg da, hvis du kan komme til nesttun?? vet ikke hvor i bergen du bor jeg[;)]

Bor i Åsane.. men nesttun skal nok gå fint. Men er ikke noe kjent der.. [8D] hihi

he he .. jeg bor på midttun men tar bare 15 min for meg å gå ned der...
vi kan jo møtes på nesttun utenfor hovedinngangen til senteret der?? når klokken passer det for deg ? alt etter 11.00 passer her..
per mathias sover til 10.00  han[:)]

Kan dere ikke heller ta det i Åsane? Da kan jeg og være med[;)] Neida, gå tur dere vil![:D]

ORIGINAL: SynnøveH

Kan dere ikke heller ta det i Åsane? Da kan jeg og være med[;)] Neida, gå tur dere vil![:D]

er du og fra åsane??? [:D][:D] jeg og! hvor i åsane?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D] 

er du i bergen da?[:)]

Back
Topp