Jeg er konsulent, så jeg har leiligheten helt full.
Klarer aldri bestemme meg for hva jeg liker best.
Easy rice - riskokeren, helt super til basmati-, jasmin- og sushiris i micro.
Slikkepotten
Ultra pro - stekeformene, ingen over, ingen ved siden! Utrolig lette å gjøre rene og maten blir utrolig saftig og god.
Isskjea - noe av det beste Tupperware har kommet med. Den er tung, så det er lettere å lage kuler. Den finnes ikke i katalogen, men spør konsulenten om hun kan bestille den som reservedel.
Bake-to-basics Squeeze it - nye versjonen av sprøyteposen til å pynte kaker etc. Jeg elsker den! Vanskelig å forklare hvordan den ser ut, men du holder ikke rundt innholdet, så krem/frosting blir ikke varm. Helt genial! Følger med fem sprøytetupper og lokk.
Herb chopper - løkkutteren. Tupperware sitt mest solgte produkt i 2010, det sier seg selv. Livredder!
Hermetikkåpner - blir ikke skarpe kanter, lett å få av lokket, lokket kan settes på igjen.
Knivene! (minus brødkniven) elsker urtekniven, universalkniven og kokkekniven. Brødkniven er ubrukelig.
Silikonform til 7 muffins - utrolig lettvint, muffinsene blir små, men høye. Kjempefin størrelse. Lett å få ut av formen. Tåler opp til 220 grader.
Fridgesmart - grønnsaksbokser hvor du justerer mengden oksygen som gjør at grønnsakene holder lengst mulig. Og de holder lenge!
Cheesmart - osteklokkene. Osten holder lenge, også ser det veldig pent ut i kjøleskapet.
Toastsmart - brødboks til oppskjært brød. Brøden holder seg lenge ferskt.
De koppene med lokk, med sugerørhull som folk skriver om her forsvinner forresten fra katalogen om 3 uker. (og resten av Avantiserien)