Tupperware!

Bkno7442272

Andre møte med forumet
Hei!

Bruker du Tupperware?

Hva syntes du om produktene, og hva er dine favoritter? :)

Last edited by a moderator:
Jeg selger ikke men hadde litt sån tupperwaredilla en periode..
Jeg syns at varene er litt sånn tullete egentlig, for du får jo kjøpt lignende produkter på feks obs som er myye billigere! De får jo alt til å høres helt fantastisk ut, så jeg endte opp med å handle mye tull jeg egentlig ikke hadde bruk for :p
Også er det ikke så poppis for tia, det går litt sånn opp og ned..nå er det ikke så mye tupperware lengre, hører mer om de der lysgreiene som folk selger på lik linje med tupperware :)

Om du starter med det bør du ha stor omgangskrets og mange kjente du kan få dratt med deg sånn at de igjen kan invitere kjente av seg, for du må jo sørge for møter og salg selv og det kan være vanskelig om du feks bor på liten plass!

Mye sant i det du skriver, men noen av produktene er helt fantastiske syntes jeg!

Jeg startet for 4 uker siden, og har allerede solgt for 10 tusen, så for meg så syntes jeg det går greit :)
Nå bor jeg jo i hamar, så er ikke store omerådet, men med en vennekrets så har jeg fått bygget meg litt :)

Har 2 kniver jeg fikk i gave. De er heeeelt supre i alle fall ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Er det kniver du har fått nå nylig? :)

Jeg bestillte opp 2 kniver som jeg fikk i forrige uke, og etter samboeren prøvde de (Da han driver med matlaging) så fikk jeg klar beskjed om at vi måtte kjøpe alle knivene i katalogen! :)

Jeg liker den lille urtekutteren! Eller løkkutteren som jeg kaller den....

Er det kniver du har fått nå nylig? :)

Jeg bestillte opp 2 kniver som jeg fikk i forrige uke, og etter samboeren prøvde de (Da han driver med matlaging) så fikk jeg klar beskjed om at vi måtte kjøpe alle knivene i katalogen! :)
Nei,fikk de for 4 år siden :-)
Mørkegrått med litt lysegrått skaft:-)

Hehe. Hadde kjøpt resten av knivene da, hvis han står mye på kjøkkenet :-D

Jeg elsker babyserien til Tupperware! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Matboksene liker jeg veldig godt. Den røde tingen/boksen med kniver vi hakker nøtter og løk med, husker ikke i farta hva de heter, den er knall!!!! Kaketinen er fantastisk. Har bokser til hvetemel, sukker, salt, i grunnen alt. Har veldig masse tupper og er kjempefornøyd :)

Jeg holdt på litt med det for noen pr siden. Synes mange av produktene er veldig bra. Ser noen som mener at du får kjøpt samme tingene billigere andre steder, men det er langt ifra samme kvalitet på de tingene. Het i huset har vi fortsatt tupperware produkter som ble kjøpt på 80-90 tallet og de er like hele. Har kjøpt en del andre billige produkter som sprekker nesten med en gang, så her blir det å fortsette å handle Tupperware.
De knivene har vi også noen av og de er veldig gode! Har planer om å ha alle en vakker dag ;-)

Jeg har en svigerinne som har drevet med tupperware i noen år nå, og hun trives veldig godt med det! :) Man blir nok ikke rik, men er likevel en inntektskilde. ;) Vet ikke om hun har så mange tupperparty, men hun har gjerne stands på arrangementer og der gjør hun det bra for det meste, tror jeg. :) Vi bor på et lite sted, men har ikke vært et problem for henne.

Jeg har noen få tupperware-produkter og er veldig fornøyd med dem! :) Min svigerinne sverger også til de produktene og har MASSE. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Knivene er kjempe gode, har hele settet :) jeg har veldig mye og bruker alt :)

Nei,fikk de for 4 år siden :)
Mørkegrått med litt lysegrått skaft:)

Hehe. Hadde kjøpt resten av knivene da, hvis han står mye på kjøkkenet :-D

Regner med at de ikke har forandret seg så mye , mine er lilla faktisk :p

Ja, det er nå han som står for matlagingen i huset, så :)

Jeg holdt på litt med det for noen pr siden. Synes mange av produktene er veldig bra. Ser noen som mener at du får kjøpt samme tingene billigere andre steder, men det er langt ifra samme kvalitet på de tingene. Het i huset har vi fortsatt tupperware produkter som ble kjøpt på 80-90 tallet og de er like hele. Har kjøpt en del andre billige produkter som sprekker nesten med en gang, så her blir det å fortsette å handle Tupperware.
De knivene har vi også noen av og de er veldig gode! Har planer om å ha alle en vakker dag ;-)

Ikkesant! Jeg har også kjøpt en del hermetikkboks åpnere rundt om kring, og disse blir bare ødelagte, tuppeware sin har jeg enda, og den har jeg hatt lenger!

Jeg elsker tupperware og skulle gjerne hatt mer! Svigermor har alt en måtte ønske seg og mer til ;)
Synes det er utrolig god kvalitet! Bruker mange bokser mamma kjøpte for 20/25 år siden.. Og hun gjør selv det samme :)
Lykke til med salg :)

Jeg elsker tupperware og skulle gjerne hatt mer! Svigermor har alt en måtte ønske seg og mer til ;)
Synes det er utrolig god kvalitet! Bruker mange bokser mamma kjøpte for 20/25 år siden.. Og hun gjør selv det samme :)
Lykke til med salg :)

Ikkesant :) Jeg har selv skapene fulle, men føler det aldri blir nok ! :)

Takk :)

Back
Topp