Bkno7442272
Andre møte med forumet
Hei!
Bruker du Tupperware?
Hva syntes du om produktene, og hva er dine favoritter?
Bruker du Tupperware?
Hva syntes du om produktene, og hva er dine favoritter?
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei,fikk de for 4 år sidenEr det kniver du har fått nå nylig?
Jeg bestillte opp 2 kniver som jeg fikk i forrige uke, og etter samboeren prøvde de (Da han driver med matlaging) så fikk jeg klar beskjed om at vi måtte kjøpe alle knivene i katalogen!![]()
Jeg liker den lille urtekutteren! Eller løkkutteren som jeg kaller den....
Nei,fikk de for 4 år siden
Mørkegrått med litt lysegrått skaft
Hehe. Hadde kjøpt resten av knivene da, hvis han står mye på kjøkkenet :-D
Jeg elsker babyserien til Tupperware!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg holdt på litt med det for noen pr siden. Synes mange av produktene er veldig bra. Ser noen som mener at du får kjøpt samme tingene billigere andre steder, men det er langt ifra samme kvalitet på de tingene. Het i huset har vi fortsatt tupperware produkter som ble kjøpt på 80-90 tallet og de er like hele. Har kjøpt en del andre billige produkter som sprekker nesten med en gang, så her blir det å fortsette å handle Tupperware.
De knivene har vi også noen av og de er veldig gode! Har planer om å ha alle en vakker dag ;-)
Jeg elsker tupperware og skulle gjerne hatt mer! Svigermor har alt en måtte ønske seg og mer til
Synes det er utrolig god kvalitet! Bruker mange bokser mamma kjøpte for 20/25 år siden.. Og hun gjør selv det samme
Lykke til med salg![]()
Har den store jeg ogsåDen er genial! Jeg har to av den, og en av den større typen til å kutte litt større ting!![]()
Har den store jeg ogsågrnial til å kutte paprika og agurk om man er mange til taco!