Tupperware..

Lykkemamma1

Glad i forumet
Skal ha mitt første møte igjen på kjempe mange mnd. Har ikke hatt siden i starten av året. Kjenner jeg gruer meg litt nå. Er i grunn ikke den som liker å stå å skravele. Får passe på at de får i seg litt vin først. Å Jeg må finne på en god unnskyldning for å ikke drikke vin!

Hva skal dere i dag da?

jeg har barne -og mannefri i dag så jeg sitter nå i en tom stue å lurer på hva i h***** jeg skal gjøre i kveld 

sååå, ender vel opp med å spise et hjørne stykke fra kaken til besøket i morgen, legge meg i sengen tidlig og leier en film eller noe på itunes   hadde jeg ikke vært gravid så hadde vel jeg allerede konsumert en øl eller to emoticon

LadyOnHeels skrev:
jeg har barne -og mannefri i dag så jeg sitter nå i en tom stue å lurer på hva i h***** jeg skal gjøre i kveld 

sååå, ender vel opp med å spise et hjørne stykke fra kaken til besøket i morgen, legge meg i sengen tidlig og leier en film eller noe på itunes   hadde jeg ikke vært gravid så hadde vel jeg allerede konsumert en øl eller to emoticon

Signerer den! Er alene i dag jeg også, så kommer vel til å sitte og se på de utrolig dårlige seriene jeg følger med på på streaming:)

Også skal jeg spise meksikansk gryte!! Helt alene!!

Om du har lappen så kan vel kjøre bort og skylde på det... Mye å drasse på...

Hadde jeg vært alene i kveld så hadde jeg nok lagt meg kl. ni.. zzzzzz... skikkelig sovedyr for tida!

Skal få ungene i seng om en halvtimes tid, også skal jeg rett og slett slappe av... Se om jeg finner meg noe godt å lage, for jeg begynner å bli skikkelig sulten!!

Har lyst på KJØTT!! Og bernaisesaus! Må se hva jeg finner. Et eller annet har vi sikkert =)

Ops jeg er gravid på TLC 22.30, og etter det så blir det senga :)

Back
Topp