Tupperware party

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg fikk invitasjon til et tupperware party, men hva er det egentlig a? Haha, turte ikke spørre hun jeg fikk invitasjon fra ifare for å virke kjempe dum, hehe

plastbokser og andre plast ting til kjøkkenet[:)]

plastikkbokser i alle varianter. de har også kasseroller, kniver osv...

De selger masse nyttige plast dingser.
Litt dyrt, men livstidsgaranti.

http://www.tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/926.html

På sånne partyer er det 1 person som snakker og viser frem/demonstrerer. Og så blir det ofte servert litt mat.

De har diverse kjøkkenting.

Om du velger å dra, anbefaler jeg potetskrelleren og.. ehm.. husker ikke hva den het.. Sånn ekstremt lettvindt løsning når du skal kutte løk osv. Kostet ikke skjorta heller. (men mye av det gjør det.)

Kan anbefale løk kutteren, vin åpner, potet moser og boks åpneren..den har jeg sett og ønsker meg sånn!! Den åpner boksen uten skarpe kanter og det gjør det lett å sette på lokket igjen om du ønsker det, genialt [:D]

Herb chopperen er super til å kutte løk, urter, nøtter, mandler og alt annet smått som skal kuttes[:D]
Easy rice er super til å koke ris i, knivene er knallgode og det samme med kjeler og stekepanna, ultra pro er knallflott til alt som skal stekes i ovn eller micro!

Er tupperwarekonsulent selv! Produktene har god kvalitet, smarte finesser, ingen giftstoffer og ikke barneprodusert!! Livstidsgaranti!
Mine favoritter: easy rice, speedy chef, ultrapro-serien, grønnsaksskrelleren.. ;) MASSE flott!!!!
Som vertinne får man også gaver! :)

Løk-kutteren hadde vært genial om den hadde vært større, men jeg må ihvertfall kutte løken i 4 før jeg kan bruke den og da kan jeg like gjerne kutte hele løken...

Ellers syns jeg potetskrelleren og begge slikkepottene er geniale.

Litt overpriset, og mye av det kan du få i veldig grei kvalitet langt billigere på rema eller Ikea. Så det lønner seg å være litt kritisk. Men jeg har en del tupperware som jeg er godt fornøyd med og altså[:)]

Det som er kjipt med sånne home-parties er kjøpepresset. Man føler seg litt kjip dersom man ikke kjøper noe. Så jeg går aldri på sånt, men akkurat tupperware kan gå an. Man føler seg ikke rundlurt etterpå[:)]

ORIGINAL: Mikke

Løk-kutteren hadde vært genial om den hadde vært større, men jeg må ihvertfall kutte løken i 4 før jeg kan bruke den og da kan jeg like gjerne kutte hele løken...

Ellers syns jeg potetskrelleren og begge slikkepottene er geniale.

Kjøper du quick chef kan du kutte flere hele løk[:)]

ORIGINAL: Inmari

Litt overpriset, og mye av det kan du få i veldig grei kvalitet langt billigere på rema eller Ikea. Så det lønner seg å være litt kritisk. Men jeg har en del tupperware som jeg er godt fornøyd med og altså[:)]

Det som er kjipt med sånne home-parties er kjøpepresset. Man føler seg litt kjip dersom man ikke kjøper noe. Så jeg går aldri på sånt, men akkurat tupperware kan gå an. Man føler seg ikke rundlurt etterpå[:)]

Du får nok igjen for det du betaler for.. ;) utifra kvalitet, giftfri!!!, miljøvennlig.... Men selvsagt, vil du handle på IKEA, så er det også greit.. Men syns nesten det er større grunn til å være kritisk der.. Kjøpepress er det ikke! :) Men skjønner allikevel hva du mener! Ser på det som en sosial greie også! :)
en annen ting er jo at du kan få kjøpt til reservedeler i stedenfor å kjøpe et helt nytt produkt om du har mista et lokk eller noe annet.. ;)
JA! Jeg elsker tupperware!!! [:D]

Back
Topp