tupperware konsulent, eller andre homeparties

Sindi_82

Glad i forumet
Hvor mye er det å tjene på det egentlig? Noen andre forslag til litt lettvinte tjente penger???

Lillenupp her inne driver med det! Spør henne[:)]

ORIGINAL: Nikki!

tupperware 28%
cosmopharma,gamle volare er vel nå 35%
Perfecthome 21% til du har betalt startbag så stiger man!

Av solgte varer? Det er kun lønn på provisjon?

ORIGINAL: Teres

ORIGINAL: Sindi_82

ORIGINAL: Nikki!

tupperware 28%
cosmopharma,gamle volare er vel nå 35%
Perfecthome 21% til du har betalt startbag så stiger man!

Av solgte varer? Det er kun lønn på provisjon?

Ja..
Mye jobb lite inntekt tror jeg

Ja det er vel kanskje ikke så mye å leve av?

Jeg jobbet med tupperware i to år.. ved siden av studiene da jeg var 23.. Joda visst er tupperware lønnsomt.. hvorfor sier dere at det ikke er det??hvis dere ikke har jobbet med det selv?? he he ikke at jeg skal beskytte TW, men jeg vet at det er penger i det!! fikk 28 % av salget pluss maaaasse gaver hele tiden.. fikk gave hver mnd jeg, og det var ikke mye man måtte selge for å klare det.. og det som er så kjekt er at du får pengene med engagn vertinnene betaler.. altså en uke etter partyet deres.. så man får ikke penger bare en gang i mnd.. tenk deg da.. et party varer i ca 2 timer, så du kan ha to på en kveld om du vil.. og så selger man vel gjennomsnttlig for 2000-4000 per kveld.. +-.. så da har du ca 1000-2000 kr for fire timer.. pluss en time pakking uken etter!! synes det er greit betalt for en sånn jobb jeg!! Vi hade hvertfall masse ekstra penger pga det.. jeg kunne jett ha 10000 kr på en uke hvis jeg hadde party hver kveld den uken.. eller 4 ganger hvertfall[:)][:)][:)][:)] er jo ikke verre enn å bli med å prøve. koster ingenting:):) og selv er jeg jo ganske ung, og det var utrolig gøy, for det var mange på min alder også som hadde party:) en oselig tid[:)][:)][:)]

Back
Topp