Tupperware! Hvordan kjøpe??

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg har forelska meg i noen produkter fra tupperware, spesielt en slik vannflaske ønsker jeg meg, også i drikkeflaske-utgave. Den som heter eco-pure. Men i hele mitt 27 år lange liv har jeg aldri blitt invitert på noe tupperware-party, kjenner ingen som driver med sånt. Så, hvordan skal jeg få kjøpt produkter? Noen som vet ? :)

beste måten er å gå inn på hjemmesiden til tupperware og kontakte en representant nær deg.
vis du har mulighet til å være vertinne for en kveld fører som regel dette med seg noen bonuser også ;)

kommer til å gjøre det samme snart da det er ting der jeg vil ha :)

beste måten er å gå inn på hjemmesiden til tupperware og kontakte en representant nær deg.
vis du har mulighet til å være vertinne for en kveld fører som regel dette med seg noen bonuser også ;)

kommer til å gjøre det samme snart da det er ting der jeg vil ha :)

Hm.. Interessant :p det var gjerne ikke dumt :)

står masse om det på hjemmesidene, skulle gjerne sendt deg direkte link men er ute
Nei men det går helt fint! tusen takk for tipset :D jeg har funnet frem og allerede sendt Mail til en slik kontaktperson! :p

Jeg har forelska meg i noen produkter fra tupperware, spesielt en slik vannflaske ønsker jeg meg, også i drikkeflaske-utgave. Den som heter eco-pure. Men i hele mitt 27 år lange liv har jeg aldri blitt invitert på noe tupperware-party, kjenner ingen som driver med sånt. Så, hvordan skal jeg få kjøpt produkter? Noen som vet ? :)
Hvor bor du? Jeg skal ha party hos meg nå i oktober :)

Se på finn, mange konsulenter som selger en del demoprodukter billig der:)

Jeg kjenner to stykker på østlandet. Bare si i fra hvis jeg skal sette deg i kontakt med dem!

Back
Topp