Tupperware, hva anbefaler DU?

Melina_

Glad i forumet
Er invitert på Tupperwareparty. Har ikke så mange produkter selv... Er det noen ting som er et "must"? HvilkeTupperware ting liker du best?

Microplus!!! Brukes omtrent daglig her.... 1 liters kanne. Vi bruker den til å koke poteter.
Ultraplus blir og MASSE brukt....
Fantastiske!

chooper eller hva i all verden dem heter nå igjenn:) dem som man hakker nøtter med og kutter opp løk og kål med og slikt bare med et par drag og snurr;) fantastiske!! har alle 3 i rødt;)

kjøkkenkniven er fantastisk!!:)

ehm...har sååå mye tuppervare jeg har ikkje mer plass i skapene:p

slikkepottene,kaketinen,riskokeren er fantastisk!:) ja det jeg kommer på i farten;)

*noterer ned*

Jeg syns brødkniven er helt super![:D]

slikkepotten er kjempegod. [:D]

boksåpneren,, knivene og kjeler + stekepannen.

men det meste er både anvenlig og genialt. jeg har skap fulle av TW, så blir brukt endel her [:D]

jeg bruker bakeunderlaget og kjevla mye. 

og denne   quick chef III

og slikkepotten

og herb chopper'n

dette er det jeg bruker mest. Har potetskrelleren og, men syns ikke den er så bra. bruker heller den jeg har for 19,- fra Nille. syns faktisk den er bedre

Har det meste.
Boksåpneren er ett must her, den rosa potetskrelleren og løk kutteren.

Vil si alt... men ikke på engang [:D]

Hadde jeg vært rik skulle jeg virkelig gått bananas!

Savner blant annet den lille tynne slikkepotten min, som guttungen hentet og satte mellom sofaen og veggen og bøøøøyde til så den knakk! [:@]

Kaketinene, slikkepottene,bakeunderlaget og så har de gode boller om du skulle trenge det.

Ellers så har de endel stæsj som er veldig kjekke å ha om du er på ei hytte uten strøm og sånn. Men her hjemme så har en som regel ting som funker like bra.

IKKE kjøp tåteflaker fra tupperware..!! de lekker, kommer vakuum når ungen drikker (må ta av smokken for å få luft i den igjen .. :P) og er lette å skru på skjeivt... eneste positive er at smokken er både nivå 1-2-3 :) 

Er vedlig glad i løkkutteren [:)] Og drikkeflaskene [:)]
Kan egentlig ramse opp en haug med ting, men...favoritten er vel løkkutteren[;)]

ORIGINAL: Miss Dread A lott

POTETTSKRELLEREN!!! den er fantastisk!
Boksåpneren
Den lille løkkutte surre dingsen
silikonformene bruker jeg mye
bakebollene er fine - de store
bakeunderlaget
og deselitermålene
jeg har så masse tuppervare at jeg har ikke plass jeg heller, har skapene fulle... en bagg på kjøkkenet og en bagg på boden[8D]

Også bruker slikkepottene - også den som ikke lengre står i bladet med koster 55,- (er i hard plast med hull i midten)

kommer jo ann på hvilke behov du har...Jeg har veeeldig mye tupperware
men her brukes allermest
*slikkepotter i hytt og pine, har 3 av den store typen og 2 av den lille.
*Potetskrelleren (den som ser ut som I og ikke Y-som jeg bare får til å skrelle gullerøtter med)
*Mikrokanne 1L til å koke poteter, posesauser, havregrøt, grønnsaker, stekt bacon - you name it!
*Tutekoppen
*Løkhakkeren
*Bokser til oppbevaring av pålegg, matrester osv
*Bokseåpneren (som man ikke får skarpe kanter til å skjære seg på av)
*Bakebolle (den svære i 10L - er nok ikke i katalogen men..)

(Har nesten alle knivene, men jeg liker de ikke... Der vil jeg anbefale Viktorinox sine kniver, de er gode de [:)])

Hvis noen ønsker å bestille noe Tupperware-produkter, er det bare å sende meg en pm. :)

Jeg kan sende til hele landet, og kan også holde party i Bergensområdet.

Riskokeren!!

Elsker løk kutteren!

Back
Topp