Tuppelupp har feber

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Ja da var det snupsi sin tur å bli syk[:o]
Storebror var febersyk og urven søndag til torsdag uka som var og da skjønte jeg at det var bare spørsmål om tid før lillesøster ble smittet. Begynte i går kveld og da kjente jeg hun var varm i panna og nakken og kinnene, men jeg sjekket ikke temp enda for hun var stupetrøtt.Var inn et visst antall ganger og puttet smokk og bysset for å roe henne, men hele natta har vært rar.Har sovet i armkroken på sofan i stua en halvtime i slengen og det kjennes for å si det sånn[X(]STUPETRØTT!
Og som den flaksen jeg ALLTID har når det har vært en turbulent natt så har sambo vært på fest inatt og kommer ikke til å hjelpe meg helt enda forståelig nok, og storebror fant ut at det var morgen kl 6[8|]Så her er det livat i heimen[8D]

Tok tempen for en liten stund siden og da var den over 39 så da satte jeg en liten romperakett.Tuppa har spist godt etterpå og tatt en liten powernap nå istad.Virker helt fin sånn sett[:)]Håper bare det går fort over for inatt vil jeg sove[;)]

Stakkar tuppa! God bedring til hun[:)]

Her har vi det også sånn....[&o] Even har feber og de to siste nettene har han sovet minimalt, i natt ikke mer enn 25 min i slengen, så mor er stuptrøtt også[&:] Han har "bare" 38,5 i feber nå da, så håper det blir bedre utover dagen[:o]

Fordelen er at han kan sitte i fanget og kose, noe han aldri gjør[8D]

Ikke kjekt når de små er syke[&o]

Masse god bedring til snuppa di, håper hun er i mye bedre form i natt, sånn at mor også får seg litt søvn[:)] (vet godt åssn det er med sånne netter, en fungerer man greit nok etter, men blir det flere blir man litt 'koko'[;)])

God bedring! Håper hun blir bra fort.

Masse god bedring!
Håper både hun og Even snart blir friske igjen [:)]

Huff, hørtes ikke noe særlig ut. Heldigvis kan det gå fort over på de. Her var han også sjuk i går. 39,9 i feber, og var bare våken 30 min om gangen. I natt har han også fått paracet. Men når han våkna i dag var tanna kommet gjennom, og han er frisk som en fisk[;)]

God bedring til jenta di, og håper du får en rolig natt i natt[:)]

Håpar ho blir fort frisk att. God bedring!!!!

Hun har ikke mer feber heldivis.[:)]Paraceten funket. Men hun er litt sutrete da så vi får se an dagen litt.
Takk for god bedringsønsker og god bedring til Even også[:)]

Back
Topp