tuperwarer :)

huleboer

Flørter med forumet
har noen spørsmål om tupperware:)
jeg vurderer å bli konsulent men har et par spørsmål
1. hvist jeg bestiler noe til meg selv blir det truket ut av fortjenesten eller betaler jeg?
2. hva skjer når man verver folk og kan jeg værve folk som bor i andre enden av landet?
3. vertine gavene: vist dem får inn salg tilsvarende nivå 4 får dem da alle vertinegavene eller kun den som er på nivå 4?

ORIGINAL: huleboer

har noen spørsmål om tupperware:)
jeg vurderer å bli konsulent men har et par spørsmål
1. hvist jeg bestiler noe til meg selv blir det truket ut av fortjenesten eller betaler jeg? Du betaler :-)
2. hva skjer når man verver folk og kan jeg værve folk som bor i andre enden av landet? Ja, det er jeg ganske sikker på at du kan, men er ikke helt sikker på den.....! Du får gaver for å verve- og kan etterhvert starte din egen gruppe med dem du har verva :-)
3. vertine gavene: vist dem får inn salg tilsvarende nivå 4 får dem da alle vertinegavene eller kun den som er på nivå 4? Den som er på 4- altså om det f.eks kan oppnås en ting på 3500,-, en annen på 4500,-, og en på 6000,-. Er salget på demoen på over 6000,- vil vertinna få den gaven som er på nivået 6000,-

tussen takk :)
men kan vertinnen ha 2 kvelder på ei uke? blir det regnet som 1 party eller
som vip vertinne?

høres bra ut :) har ei vennine som vill ha 2 party for ho vill ha 2 av gavene :P og har ikke plass til så mange hos seg så da er det jo greit å ta 2 kvelder :) siden hun får vipp gaven og :)
noen som vett hva vipgaven er i 2010?

høres bra ut :) har ei vennine som vill ha 2 party for ho vill ha 2 av gavene :P og har ikke plass til så mange hos seg så da er det jo greit å ta 2 kvelder :) siden hun får vipp gaven og :)

ORIGINAL: lille nupp

vet ikke, for jeg jobber ikke.. hihi

'
oj skal si du kunne mye om det har du jobbet før?

Back
Topp