Tunika/genser til barn

En tråd i 'Hobbyforum' startet av Me&mini, 31 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har tenkt å strikke noe til frøkna før høsten kommer, men usikker på hva.

Lyst å vise noen bilder av deres favoritter? :D

2. Magica87 Gift med forumet

Har ikke bilde, men jeg synes Tirilgenseren er så fin :D Har lyst å strikke den selv, men må bli ferdig med genseren jeg holder på med først. Blir ikke mye strikking nå i fineværet :)

• Liker Liker x 1
  3. Sanka Forumet er livet

Har strikka snøløvgenser til mine.

Sikler over emblagenser da og dahliagenser. Planen er de med tiden også.
    Har ingen dikkedarer også klart og ankersgenseren. Alle oppskrifter er klare. Må bare kjøpe garn på en måte

• Liker Liker x 1
  4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Den dahliagenseren så nydelig ut. Hvor får jeg tak i oppskrift?

5. Sanka Forumet er livet

Denne boka Og den har så mye pent i deg utenom også den [IMG]

• Liker Liker x 1
  6. Sanka Forumet er livet

Så nå det er dahliatopp, dahliajakke og dahliakjole, men jeg har strikka dahliatopp. Det er jo bare strikke den med ermer. Så null stress det da

• Liker Liker x 1
  7. Sanka Forumet er livet

Har genser også ser jeg nå. Sorry. Var under lille dahlia For der går den opp til 4 år da og i annet garn, men samme bok.

Men også der jakke, genser, topp, kjole og romper i tillegg.

Den andre går opp til 8 år

• Liker Liker x 1
  8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ser ut som jeg må kjøpe denne boka :D

9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Noen som vet om det går an å få tak i denne oppskriften singel?
    Screenshot_2018-06-02-08-58-47-790_mobi.mgeek.TunnyBrowser.png

Del denne siden