Tungt

Mesaana

Forumet er livet
Jeg begynner og føler meg skikkeløig gammel i kroppen.
Må ta sats for og komme meg ut av sofan, konstant vondt i ryggen og jeg er trøtt og sliten hele tiden.
Prøver og gå en halv times tur hver dag, men jeg blir svimmel og får svettebyger etter 10 min.
Trodde ikke sånt skulle komme før jeg var over halveis.
ER det bare meg eller?
 
Hei du!! [;)]

Nei, de er ikke bare du.. er ganske tung den kroppen som prøve å reise se opp her å, best å bare sitte i ro!! Tihi.. [:D]
 
Jeg kjenner meg igjen jeg også, hehe.
Jeg har blitt lat jeg, orker ingen ting. Slapp og sliten og trøtt uansett hva jeg driver med.som jeg har skjønt er dette bare i en priode (lest i bok). Men jeg har vært i "perioden" ganske lenge nå.
 
Jeg begynte svangerskapet med og være sløv, tørte ikke og kjøre bil for jeg kunne sovne når som helst og hvor som helst.
Det ga seg etter 2 uker, men nå er det kommet til bake, bare mye værre.
Er hjemme hele dagen, så jeg føler jeg må gjøre noe til samboeren min kommer hjem fra jobb sliten og lei.
Må kvile en time eller to etter at jeg har støvsuget, så det er ikke så mye jeg får gjort i løpet av dagen.
 
Jeg har det på akkurat samme måte, tror det er vanlig! En har jo litt ekstra vekt på magen i forhold til det kroppen er vant til - så det sier seg vel egentlig selv at slike ting blir tunge! [:D]
 
Du er absolutt ikke den eneste som har det sånn. Når jeg først har klart å komme meg opp av sengen og setter meg i sofaen blir jeg der resten av dagen. Er et skikkelig ork bare vi skal i butikken.

Har lest et sted at det kommer av at hjertet jobber 50% (tror det var det) hardere og at blodmengden i kroppen øker betraktelig. Er ikke helt sikker, men det var noe lignende...[:)][:)][:)]
 
eg går m 2stykke inni magen min so d blir litt tungt inni ja...har nettopp flytta i eget hus å sliter litt m å få alle tinga å slikt på plass...rydder utav ei eske å må ha et kvarter pause :P...men får bare beskjed av folk om å ti stilt for d e ikkje so gale å vera gravid,eg må klara å lea meg lell...d e faktisk ikkje altid eg klara å lea meg sjøl om eg vil..
men prøve no å lea meg mest mule iløp av ein dag sia d ikkje e serle sunt å sitta i ro:)
e foresten 24veke på veg å ha termin ca15des....
 
Går du med 2 i magen :) Vi som klager på en, hehe. Så moro da. Har du blitt stor? Jeg er 23uker og lagt på meg 11kg, de siste tre ukene har jeg ikke lagt på meg noen ting, så nå håper jeg på en pause fra vekt-økningen.
 
uuu...hehe synst ikkje d e so gale m 2 eg men ha jo aldri gått m berre 1 heller da:)
hehe nei ha bitteliten mage å ha lakt på meg max 7kg..men ble veid når eg hadde våre på jobb å da hadde eg jo litt ekstra vekt pga MASSE vatn i kroppen...men fekk no likavel beskjed av jordmora at eg hadde lakt på meg for masse..:P
 
Jeg har begynt å få litt bekkenløsning, som merkes at det det blir værre og værre for hver dag på jobb. står på sement gulv hele dagen og mye stille ståing også, kjempe tungt. er 20 % sykemeldt nå, men bli nok snart 50 %, for når jeg skal ut av senga, etter å ha hvilt jeg har vært på jobb, klarer jeg nesten ikke å stå på bena.

Her vært veldig dårlig i svangerskapet. før jeg ble gravid veide jeg 74.5 og har vært nede i 69.5. nå veier jeg 71 kg så jeg har ennå ett par kilo igjen til å være oppe i den vekta jeg hadde før jeg ble gravid.
 
d hørtes ikkje serle kjekt ut...eg ha og vore sjukmeldt før d meste..hadde en jobb der eg anten sto elle satt på ein hard trebenk heile dagen...da klarte eg ikkje å komma meg utav atte senga når eg først hadde lakt meg ned før å kvila...



men sia du ha lakt på deg so lite må du berra slappe av å ete ke du vil å kose deg resten av svangerskapet:)
 
du børde foresten sjukemelde deg heilt...e ikkje kosle å få ontle bekkenløsning...da blir du sittandes resten av svangerskapet...
 
Back
Topp