Tungt

Ms. Darwish

Blir kjent med forumet
Føler det er en tung tid. Hvordan koser dere dere når dere føler det er litt ekstra med motstand i hverdagen? Jeg laget sjokoladekake til jul og prøver å kose meg med god mat, frisk luft og kontakt med venner og familie... likevel... litt vanskelig å nyte med null energi.....
 
Kan skrive under på at det kan være litt tungt til tider. Jeg snakker med mannen min eller søs når jeg har det tungt...de er fantastiske begge to. Annet enn det gjør jeg ikke noe spes...legger meg på sofaen og slapper av og kjenner etter spark eller koser med lille-snart-storebror på 14 mnd :)
 
Sliter litt selv nå. Tungt med 1 åringen som har blitt skikkelig mamma gutt og en mann som ikke er hjemme så ofte. Prøver likevel å tenne lys om kveldene, stelle i stand en ordentlig frokost for meg og alle 3 barna og gjøre ting jeg faktisk har lyst til...
 
Teller ned dager til mini kan komme :) Syns tiden går veldig seint, og føler jeg klager til samboer hele tiden, alltid vondt endten her eller der.. Prøver å ta til meg komplimentene jeg får, og nyter spaltene og slagene fra magen :)
 
Begynner å slite med å både ligge og stå. Ubehag i ribbeina og null søvn før tidligst kl 0300 hver natt.
 
Back
Topp