Tungt..

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som syntes det er tungt å være gravid?

Jeg syntes det er ufattelig tungt om dagen, ikke på en trist måte men mer komisk utslitt måte. Har fått bekkenløsning så er 100%sykemeldt men bare det å skulle reise seg fra sofaen er vanskelig, magen er i veien og bekkenet samarbeider ikke.

Mister jeg noe på bakken er jeg avhengig av å få hjelp til å ta det opp, hvis ikke kan deg ende med at jeg blir der nede :-p det føles så lenge til vi får møte prinsen når jeg går hjemme og dulter.

Hehe. Akkurat slik her i gården også ;)

Signerer! Føler meg så dum når jeg nesten spjæler buksa hver gang jeg skal reise meg opp :p dessuten sitter jeg som en mann og stønner når jeg har støvsugd på grunn av ryggen/bekkenet:hilarious::cool:

Jeg er bare 20+5 og jeg merker at jeg synes trapper er tungt og gå i nå. Føles som jeg har mindre lunge kapasitet allerede. Kan ikke huske at den følelsen kom så tidlig sist. Jeg går i trappene her hjemme flere ganger til dagen pga stua er nede og wc er oppe. Og soverommene er også oppe. Når jeg skal legge Lille2014 nå så bærer jeg henne opp i tileg. Det begynner, og ta på nok til at jeg må ta meg en pustepause på toppen før jeg går videre :)

Det å bøye seg for å ta på sko!! Hadde aldri forventet at det skulle være slit allerede nå, men det er det! :eek:

Jeg er også overrasket over at det er begynt å bli vanskelig allerede :-) Må holde meg fast eller sette meg på krakken i gangen :-P

Signerer! Føler meg så dum når jeg nesten spjæler buksa hver gang jeg skal reise meg opp :p dessuten sitter jeg som en mann og stønner når jeg har støvsugd på grunn av ryggen/bekkenet:hilarious::cool:

Jeg hadde med meg mannen på legekontroll, å han fikk klar beskjed av legen at han skulle støvsuge.:D:hilarious:Har slitt med bekkenet siden uke 8! Å legen mente det bare ville forverre det. Men fikk beskjed om 2 små turer til dagen. Å det har hjulpet. Pluss at jeg har pute mellom knærne når jeg sove/slapper av. :angelic:

Jeg hadde med meg mannen på legekontroll, å han fikk klar beskjed av legen at han skulle støvsuge.:D:hilarious:Har slitt med bekkenet siden uke 8! Å legen mente det bare ville forverre det. Men fikk beskjed om 2 små turer til dagen. Å det har hjulpet. Pluss at jeg har pute mellom knærne når jeg sove/slapper av. :angelic:

Jeg fikk samme beskjed fra min fysioterapeut. Skulle ikke støvsuge/vaske/noe som medførte å bøye seg frem og vri kroppen + løfte tungt, så da får mannen de oppgavene ;)

Laaaang skoskje er fint å ha nå og fremover ja ❤️

Jeg er bare 20+5 og jeg merker at jeg synes trapper er tungt og gå i nå. Føles som jeg har mindre lunge kapasitet allerede. Kan ikke huske at den følelsen kom så tidlig sist. Jeg går i trappene her hjemme flere ganger til dagen pga stua er nede og wc er oppe. Og soverommene er også oppe. Når jeg skal legge Lille2014 nå så bærer jeg henne opp i tileg. Det begynner, og ta på nok til at jeg må ta meg en pustepause på toppen før jeg går videre :)
Haha. Den pustepausen er ofte litt pinlig i offentlige trapper. Jeg står og holder pusten når det går fremmede folk forbi. For så å pese enda verre etterpå.

Back
Topp