Tungt?

kriol

Andre møte med forumet
Jeg har de siste par ukene merket at det begynner å bli ekstremt tungt å puste når jeg sitter i sofaen.. Føler at det er stappfullt inni magen, og alt presses oppover mot brystet og lungene. Har ikke sjangs til å sitte oppreist, da blir det alt for mye press og det blir alt for tungt å puste.. Blir litt bedre om jeg legger meg ned, men fortsart veldig ubehagelig... Orker ikke tanken på at lillemor skal bli mye større...! Dette begynner å bli fryktelig slitsomt. GLEDER meg til hun kommer ut! Flere som har det slik?

Ja, her har det også vært sånn et par uker vel. Det blir bedre når mini legger seg med hodet ned i bekkenet og det fester seg. Da blir det litt 'bedre' plass igjen.

Ja, etter jeg har spist er det ille! Hehe, men får vel bare holde ut:-D Får satse på at det blir bedre når hun kommer seg litt lengre ned i bekkenet:-))

Jepp det er slitsomt 

Ja, samme her. Er noe godt ut, og føler jeg sitter og puster og peser hele tiden. Spesielt på jobb er det en utfordrig, klarer jo ikke sitte normalt, hihi;) Men det blir jo bedre igjen, ser fram til det:D

Er litt sånn her å! Må tilpasse stillingen i sofaen/stolen etter hvordan lille gutt sover:)

Skriver under på den!
Mini har en tendens till att trycka uppøver, speciellt på högra sidan - så min sitteställning i soffan är rätt och slätt skjev:-)
Prövar att luta mig lite baköver när det är på det värsta, det hjälper på att klargöra lite plats!

Merker det ikke enda, men jeg er kanskje noen uker kortere enn dere.

Godt det ikke bare er her! :) Blir lett uggen og svimmel hvis jeg sitter rett opp og ned, så sitter som regel skeivt helst litt over til venstre,, Eller ligger på venstre side på sofaen :)

Gleder meg så til å kunne ligge på ryggen med pcen oppå magen! Begynner å bli ganske tungt nå, men vi har ikke lenge igjen så hold ut ;)

CasiopeiA skrev:
Ja, her har det også vært sånn et par uker vel. Det blir bedre når mini legger seg med hodet ned i bekkenet og det fester seg. Da blir det litt 'bedre' plass igjen.

Signerer. Noen uker til så blir det lettere for oss å puste:)

Pusten går litt tyngre men absolutt ikke slitsomt på noe vis enda..er liksom bare å flytte litt på seg så letter det:)

Merker også at det er tungt nå ja.... med det ene og det andre. og har også enkelte kvelder vært tungpusten på en måte når jeg sitter i sofan....

Ja, det er trangt om plassen! Den lille ligger med rumpa helt oppi ribbeina på høyre siden min og når han strekker på seg er det ikke plass til oss begge. Da må jeg bøye meg langt bak eller til motsatt side. Det blir verre noen uker før han kommer ned i bekkenet. Da blir det bedre en stund og så blir det fullt uansett :p 
Jeg merker at verken kondis, styrke eller lungekapasitet er som det en gang var, men det har nok vel så mye å gjøre med at jeg sitter så mye i ro..

Back
Topp